Nja där har du fel, det du föreslår är ju en stor service, dvs en rysk fullservice .
Jaha! Trodde en fullservice var lite wd40 på urverket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nja där har du fel, det du föreslår är ju en stor service, dvs en rysk fullservice .
Det är nog fulservice du tänker på isfJaha! Trodde en fullservice var lite wd40 på urverket
Sådan lyx ska vi absolut inte ge oss på.Jaha! Trodde en fullservice var lite wd40 på urverket
Spb143 är så jäkla bra att dom andra också ser hyfsade ut jämte henne!
700 meter kärlek
Bra nivå på fotot Nilas!Nu får vi varva upp lite här, det är ju lördag och allt .
Ren tur .Bra nivå på fotot Nilas!
Seikon är fantastisk, älskar verkligen den! Suben är en -95a. dvs hatad av alla, varken ny o vräkig eller vintage. Ett kap dvsSpb143 är så jäkla bra att dom andra också ser hyfsade ut jämte henne!
...vad är det för ålder på den Suben?
Störtskön Sub. Skulle verkligen gärna klämma på en dylik. Använder du den fullt ut (vatten och stryk) och hur ofta kollar du täthet?Seikon är fantastisk, älskar verkligen den! Suben är en -95a. dvs hatad av alla, varken ny o vräkig eller vintage. Ett kap dvs
Hjälp,
Fyller 40 och fick lite pengar av familjen för att köpa en klocka. Fick ca 15000kr vad har ni för förslag? Dykare är jag mest inne på
Har mest kikat på klockor runt 5’ och inser nu att jag inte har direkt koll på dom lite dyrare
kikat mycket på squale maticxse
En Longines Hydroconquest kanske?Hjälp,
Fyller 40 och fick lite pengar av familjen för att köpa en klocka. Fick ca 15000kr vad har ni för förslag? Dykare är jag mest inne på
Har mest kikat på klockor runt 5’ och inser nu att jag inte har direkt koll på dom lite dyrare
Hjälp,
I am waiting . Soo coolDagens:
✌
Köpte faktiskt en hydroconquest i 40års present till mig själv, jäkligt trevlig klocka som ger mycket lyxkänsla för pengarna..En Longines Hydroconquest kanske?
Matic är ett bra val och mycket "bang for the buck" som kidsen säger, även 1521 är en grymt bra klocka.Hjälp,
Snygg. Tror det är just 963 stuket jag gillarJag trivs väldigt bra med min Traska Summiteer. Lik de äldre modellerna. Känns välbyggd.
Seiko SPB143 och Sinn 104 är fina.Hjälp,
Spelar ingen rollNy eller beg?
Jag vill också ha en. Riktigt fin. Får man fråga vad du fick betala och var du köpte den.Jag börjar dagen med denna, så får vi se om det byts senare.. NOT!
Grönt är skönt.Dagens:
✌
Spelar ingen roll