• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Morrn Micros ,G schock halsar fran djungeln
9E211768-472B-455F-90C6-7CC31FA52D91.jpeg
325D3A96-D57A-4622-91F5-69FF4150C1EE.jpeg
F7E27B3E-A3A6-4CC6-8636-EEA14B167D73.jpeg
 
Senast ändrad:
Att Squale själva behåller ett ex är förståeligt men förklarade Gnomon varför de ville behålla ett ex? Är det till ägarens privata samling?
Jag skulle tro att han antingen behöll en för att han gillade den eller för att de alltid plockar ett ex av de specialversioner som de är med och tar fram. Var ju kanon för oss i alla fall eftersom vi inte fick ihop tillräckligt med intressenter. 😊 Kommunikationen med Gnomon funkade riktigt bra under utvecklingen med den med Squale lämnade en del att önska... 😬
 
Få se nu om jag lyckas balansera på rätt sida om reglerna


Så veckans lördagsbyte är denna geckoödla. Skicka pm med bud eller byten.



1234F332-E09E-4D95-82F1-64FE1D83F5AD.jpeg
 
Vafalls, trist att höra 😟 aldrig haft ett verk som stannat och har ägt...många. Var köpte du den ifrån?
Ah sjukt tråkigt men de löser sig nog. Köpt på sovietmarket eller va den nu hette får kolla i mailen. I värsta fall får jag köpa nytt verk. Tråkigt men inte hela världen.

Har du provat att ge Vostoken en lätt rysk service? Dvs att slå den hårt med handflatan på sidan och se om den hoppar igång.

Absolut har jag provat det. Både Rysk och Italiensk service...
 
Tillbaka
Topp