Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag skulle tro att han antingen behöll en för att han gillade den eller för att de alltid plockar ett ex av de specialversioner som de är med och tar fram. Var ju kanon för oss i alla fall eftersom vi inte fick ihop tillräckligt med intressenter. Kommunikationen med Gnomon funkade riktigt bra under utvecklingen med den med Squale lämnade en del att önska...Att Squale själva behåller ett ex är förståeligt men förklarade Gnomon varför de ville behålla ett ex? Är det till ägarens privata samling?
Kanske en Fortitude?Föreslår att vi tar en paus i själva diskussionen nu? Snälla! Behöver fler tips som @HSK kom med. Lagom sportigt, lagom stort och med länk, vad har ni sett kommande?
Sorry såg att den redan hade rekats....Kanske en Fortitude?
Det är nog en av de snyggaste rootbeer jag settJag börjar dagen med denna, så får vi se om det byts senare.. NOT!
Ingen kan väl hindra dig från att tala om och visa vad du tänker göra dig av med, resten tas i PM så kör på du.Vågar man sig fortfarande på byteslördag?
Edit
Antar att det är en mod? Är det en SM i grunden? Snygg hursomhelst.Dagens:
✌
Grymt snygg!Dagens:
✌
Antar att det är en mod? Är det en SM i grunden? Snygg hursomhelst.
Fina allihop men den i mitten sticker allt ut lite extra, om du tröttnar så får du gärna skjuta iväg ett PM
700 meter kärlek
Tröttnar? Ja, lite kanske, den har stannat helt och reagerar inte på varken uppvridning eller av att skaka den. Men det var 4 fina timmar vi fick tillsammans jag och Vostok Vad heter reklamation på Ryska?Fina allihop men den i mitten sticker allt ut lite extra, om du tröttnar så får du gärna skjuta iväg ett PM
Vafalls, trist att höra aldrig haft ett verk som stannat och har ägt...många. Var köpte du den ifrån?Tröttnar? Ja, lite kanske, den har stannat helt och reagerar inte på varken uppvridning eller av att skaka den. Men det var 4 fina timmar vi fick tillsammans jag och Vostok Vad heter reklamation på Ryska?
Tröttnar? Ja, lite kanske, den har stannat helt och reagerar inte på varken uppvridning eller av att skaka den. Men det var 4 fina timmar vi fick tillsammans jag och Vostok Vad heter reklamation på Ryska?
Nja där har du fel, det du föreslår är ju en stor service, dvs en rysk fullservice .Har du provat att ge Vostoken en lätt rysk service? Dvs att slå den hårt med handflatan på sidan och se om den hoppar igång.
Ah sjukt tråkigt men de löser sig nog. Köpt på sovietmarket eller va den nu hette får kolla i mailen. I värsta fall får jag köpa nytt verk. Tråkigt men inte hela världen.Vafalls, trist att höra aldrig haft ett verk som stannat och har ägt...många. Var köpte du den ifrån?
Har du provat att ge Vostoken en lätt rysk service? Dvs att slå den hårt med handflatan på sidan och se om den hoppar igång.