• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Inte ens i närheten av samma färg....aja, vad annat kan man förvänta sig när man är omringad av vildar 🥳
Det är mössan som är för ny. Du får tänka en Domus-skylt som hängt ute i sol och regn i 15 år, det var så de flesta såg ut. 😁 Väldigt tjusig klocka i alla fall!
 
Hoodikinkybinky time!
V9GcpwO.jpg
Sören va cool!!
 
Tack! Den känns riktigt riktigt bra hittills. Väldigt bra känsla i bezel och krona, oerhört bekväm på handleden och ja, bara kvalitetskänsla rakt igenom!

Fler bilder kommer! Har inte sett de tidigare varianterna in the flesh, men på tuben har de alla sett ungefär likadana ut i färgen tycker jag så det kanske kan vara bilderna som luras. Ska försöka ta en paus från jobbet för att gå ut och fota i lite solljus innan eftermiddagen är över 😊
Det blev en snabb tur ut, missade tyvärr precis tio-i-två för extrapoäng men det får duga ändå. Vet inte om jag/telefonen lyckas fånga färgen ordentligt, för jag tycker färgen är lite grönare och fylligare i verkligheten än vad bilderna visar.

Ber så hemskt mycket om ursäkt för allt armhår!

20210518_135457.jpg
20210518_135524.jpg
20210518_135537.jpg


Lumen laddades upp ordentligt under de minuter jag var ute vilket gav ett rätt bra transition shot i hallen när jag kom in:

20210518_135954_cropped.jpg
 
Det blev en snabb tur ut, missade tyvärr precis tio-i-två för extrapoäng men det får duga ändå. Vet inte om jag/telefonen lyckas fånga färgen ordentligt, för jag tycker färgen är lite grönare och fylligare i verkligheten än vad bilderna visar.

Ber så hemskt mycket om ursäkt för allt armhår!

20210518_135457.jpg
20210518_135524.jpg
20210518_135537.jpg


Lumen laddades upp ordentligt under de minuter jag var ute vilket gav ett rätt bra transition shot i hallen när jag kom in:

20210518_135954_cropped.jpg
Ser verkligen ut som de små förbättringarna höjde några snäpp (haft två st v.2 mint innan). Det lite kupade glaset gjorde stor skillnad tycker jag.
Jahapp, tack för att man blev sugen på en sån igen då 😄
 
Senast ändrad:
Ser verkligen ut som de små förbättringarna höjde några snäpp (haft två v.2 mint innan). Det lite kupade glaset gjorde stor skillnad tycker jag.
Jahapp, tack för att man blev sugen på en sån igen då 😄
Vassego 😉 Tror inte du skulle bli besviken om du slog till. Länken som jag förstått också är uppdaterad jämfört med v2 är riktigt grym!
 
Nu kallar vi det sommar här!
8387C6D8-FCA4-4CC0-A50C-1C92649E3AEE.jpeg
Härlig combo! Vad är det för nato? 😍
Det blev en snabb tur ut, missade tyvärr precis tio-i-två för extrapoäng men det får duga ändå. Vet inte om jag/telefonen lyckas fånga färgen ordentligt, för jag tycker färgen är lite grönare och fylligare i verkligheten än vad bilderna visar.

Ber så hemskt mycket om ursäkt för allt armhår!

20210518_135457.jpg
20210518_135524.jpg
20210518_135537.jpg


Lumen laddades upp ordentligt under de minuter jag var ute vilket gav ett rätt bra transition shot i hallen när jag kom in:

20210518_135954_cropped.jpg
Grattis till en grym pjäs! Armhår är inga som helst problem, vi är vana vid alla möjliga och omöjliga typer av kroppsbehåring på bilderna, eller hur @Kreacon ? ;)
Kan ju hoppas på någon intressant liten bieffekt. Typ som att ögonvitorna blir självlysande framåt kvällning.

tumblr_pfxedrBLhv1qeyvpto1_500.gifv
Snarare ofrivillig sterilisering och cancer. 😜🇷🇺🇷🇺🇷🇺
 
Skulle behöva komplettera samlingen med en affordable kronograf (kokar mycket ägg).

Den får gärna ha ljus somrig tavla, och vara badbar i fall jag trillar i.
Upp till 42 mm, gärna automatisk.
Vad säger tråden, några tips?
 
Härlig combo! Vad är det för nato? 😍

Grattis till en grym pjäs! Armhår är inga som helst problem, vi är vana vid alla möjliga och omöjliga typer av kroppsbehåring på bilderna, eller hur @Kreacon ? ;)

Snarare ofrivillig sterilisering och cancer. 😜🇷🇺🇷🇺🇷🇺
Håret på armen är mitt men vart håret på glaset är ifrån är fortfarande ett mysterium höljt i dunkel. Det går olika rykten men inget som har bekräftats.
9AFEF66D-59B4-46DB-B0E4-D4C967E5BE14.jpeg
 
Tillbaka
Topp