Nix, från SKB-Watches. Blev något vitt för min del. Den orangea sommardykaren kommer du att bli nöjd medJag med!! Jag tog nått orange
Vad blev det? Och framförallt, köpte du av SM och Glenn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nix, från SKB-Watches. Blev något vitt för min del. Den orangea sommardykaren kommer du att bli nöjd medJag med!! Jag tog nått orange
Vad är det för någon? Sjuuukt najs! Vad kostar kalaset?Fick hem denna idag
Du kan säkert ana vad för pjäs det blev med vit tavla .Jag med!! Jag tog nått orange
Jag gissar på något med jubilee och fluted bezel.Du kan säkert ana vad för pjäs det blev med vit tavla .
Inte riktigt min stil men fasen vilken ball sommarklocka! Har hört mycket gott om märket och det är extra kul att de är svenska.
That's what she said! Vad ligger en sån på i specs jämfört med senaste modellen på 13mm ex. glas?
Tog mig en liten bild på ”samlingen”
Tror väl att alla passar här mer eller mindre...
Well done man RESPECT
Try RZE harden titanium, it really ia imp for the prise! 2 weeks as a beater, no care in the world and yet not a scratch on the caseNågon här med en Dekla? Var nära att köpa en grå Damasko DS30 men när jag bestämt mig så hade de slutat säljas. Vill ha en med "hardened steel" och fick precis reda på att Dekla har det om man betalar extra. Men nån med åsikter om märket?
Blir såhär isf. ful logo dock.
congrats celebrate with new watchHär ska firas!
En fantastisk anledning till att köpa en ny klocka.
Passerade precis 5000 Mikrotrådsinlägg .
Visst får/ska man köpa ny klocka då?
Bjussar därför på dagens och en riktig superaffordable-deluxe .
Rock on gubbs och gumms .
hydro mod?Min nya sommarbeater. Mycket mer affordable kan det inte bli.
He hammered it
My very favourite from the brandGod morgon
Det är en Orient Weekly Auto King Diver. Inköpt här:Vad är det för någon? Sjuuukt najs! Vad kostar kalaset?
Finns väl i Sverige till rätt ok pris med rabatt oxå tror jag!Det är en Orient Weekly Auto King Diver. Inköpt här:
249€Orient Weekly Auto King Diver RA-AA0D03E
The Orient Weekly Auto King Diver RA-AA0D03E is an awesome diving watch with an in-house Orient Cal. F6922 automatic (mechanical) movement. The model is inspired by the 1965 Orient original and has embraced all the vintage queues. That's also where name originates and Orient embraces it to make...www.seriouswatches.com
Its a damn good watch , also happens to be on saleMy very favourite from the brand
Ska försöka hålla det hemligt denna gå... RÄTT GISSAT. Fan är helkass på hemlisar .Jag gissar på något med jubilee och fluted bezel.
Exakt!!!Den dagen dom gör en 40 mm så är jag tillbaka som kund. Inte förr. Snygg är den dock!
Ohh thanks for the suggestion. They look great and affordable! Btw. matchning date window, what is this? Heaven?Try RZE harden titanium, it really ia imp for the prise! 2 weeks as a beater, no care in the world and yet not a scratch on the case
Har skrivit till dom TRE gånger på Instagram och tjatat på domExakt!!!
Helt förståeligtBytte dock tillbaka till denna... Pulsaren har dödat alla andra klockor för mig
pulsar is the shit. Nämen den va fasen trevlig den med =) min är ju ingen kinetic men den ticka ganska högt. Lite metalliskt men ändå trevligt=)Helt förståeligt
Jag hade på mig den här häromdan. Inte alls i samma liga men trevlig ändå. Insåg även varför jag inte har problem med apachas. Jag bar nästan bara kineticen i nåra år och den låter som en hel helikopeterskvadron
Ja, verkligen Jag brukar vara sugen på någon av de här ibland med. Det ligger en på ebay nu.pulsar is the shit. Nämen den va fasen trevlig den med =) min är ju ingen kinetic men den ticka ganska högt. Lite metalliskt men ändå trevligt=)
Riktigt coola till bra prisJa, verkligen Jag brukar vara sugen på någon av de här ibland med. Det ligger en på ebay nu.