• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Bilagor

  • Screenshot_20210520-153716_Instagram.jpg
    Screenshot_20210520-153716_Instagram.jpg
    289.6 KB · Visningar: 6
Kan denna nomineras som kandidat för Årets sommarklocka? Tycker den var frän!

Screenshot_20210520_132247.jpg
Inte riktigt min stil men fasen vilken ball sommarklocka! :woot: Har hört mycket gott om märket och det är extra kul att de är svenska.
Fast den var inte så stor. Bara tjock och pampig.
That's what she said! 😜 Vad ligger en sån på i specs jämfört med senaste modellen på 13mm ex. glas?
 
Haha, tänkte samma.. Skulle precis fråga dig om du lyckades knipa en :/
Troligen bara samlare som får förtur i lugn och ro. Förväntar mig slutsålt om sidan funkar till slut ;)

Eller så belönas man för att man orkar med ett f5-maraton...

Edit: nytt försök från dem senare, nytt datum och tid kommer :) Detta är kul!
 
Senast ändrad:
Kan denna nomineras som kandidat för Årets sommarklocka? Tycker den var frän!

Screenshot_20210520_132247.jpg
Grym! Undra om de sälja slut snabbt, stor efterfrågan? Funderar annars på om de skulle vara intresserade låna ut/ge bort en klocka i passaround med publicitet i denna tråd. Märket syns inte ofta här men verkar när man läser som bra och svenskt dessutom 🤓

Edit: orange var ju grym med!
 
Grym! Undra om de sälja slut snabbt, stor efterfrågan? Funderar annars på om de skulle vara intresserade låna ut/ge bort en klocka i passaround med publicitet i denna tråd. Märket syns inte ofta här men verkar när man läser som bra och svenskt dessutom 🤓

Edit: orange var ju grym med!
Choo Choo, all aboard the FOMO train! 🚂🚂🚂
Jag tror inte att det är någon risk att de säljer slut direkt men visst är man sugen... :hungry:

Baksidan med apelsiner var inte så kul och orange känns rätt plojigt och en färg man snabbt tröttnar på men kanske kul att testa i en passaround?
 
Choo Choo, all aboard the FOMO train! 🚂🚂🚂
Jag tror inte att det är någon risk att de säljer slut direkt men visst är man sugen... :hungry:

Baksidan med apelsiner var inte så kul och orange känns rätt plojigt och en färg man snabbt tröttnar på men kanske kul att testa i en passaround?

hör av mig till corniche ikväll och kollar ev intresse från dem 😊
 
Här ska firas!
En fantastisk anledning till att köpa en ny klocka.
Passerade precis 5000 Mikrotrådsinlägg 🍺.
Visst får/ska man köpa ny klocka då? 🤔
Bjussar därför på dagens och en riktig superaffordable-deluxe 😊.
Rock on gubbs och gumms 🤘.

PSX_20210520_193521.jpg
 
Var in och klämde på en Davosa Ternos Sixties idag.
Satt som ett smäck med sin tunna boett och skulle mycket väl kunna bli sommarens badklocka.
97DE8F59-06D7-4355-A1F6-3563295B6B7E.jpeg
Sjukt snygg var den då! Enda minus enligt mig var mercedes visarna..
 
5k! Klart du ska ha en ny klocka! Och den där subben ser så välgjord ut. Måste få tummen ur nån dag :)
Ja och bara för att subben är så jäkla bra så har jag precis lagt en order på en pjäs från samma märke 😊. Har velat fram och tillbaka ett tag så va fan... så fick det bli. Min sommarpjäs för i år.
Blir nog bra det här men nu ska jag bara vänta också 😨.
 
Tillbaka
Topp