Helt ok ändå. Dock vet jag inte ålder då det ingick i en Traderavinst. Men nya spännet i alla fall.Ser ju betydligt mycket bättre ut!
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt ok ändå. Dock vet jag inte ålder då det ingick i en Traderavinst. Men nya spännet i alla fall.Ser ju betydligt mycket bättre ut!
Commandon får komma ut och lufta lite
Ja, den växer på en med tiden också. Följde passarounden som var när den lanserades och en del tyckte att den borde haft 20 mm mig width. Men 18 är tamejfan perfekt på denna, känner jag nu efter att ha ägt den en tid. Dock hade det kanske varit bättre med icke-fasta luggar. Fler möjligheter till band.Trevlig den där, lite udda med dessa luggar
Till och med v2 var tydligen en dammodell så frågan är hur gigantisk originalet egentligen är?Exakt det jag fruktade.
Verkar bevisad att tuffaste Zelosen har blivit mesig
Diesel-size..? Eller Panna? Invicta?Till och med v2 var tydligen en dammodell så frågan är hur gigantisk originalet egentligen är?
Nej, helt olika klockor ju.. Den med datum har ju svart tachyÄr det för sjukt om man köper en vit också? Fast med datum och har den på läder isf.
Datum på den där är inte snyggt. Typ som om Big Ben skulle byggas om till digital visning. Styggelse var ordet jag letade efter.Är det för sjukt om man köper en vit också? Fast med datum och har den på läder isf.
Diesel-size..? Eller Panna? Invicta?
Tycker nästan att man ska ha datum om man kör Bicompax. Synd bara att datumfönstret inte satt längre upp bara. Är själv lite sugen på att köpa pandaversionen.Är det för sjukt om man köper en vit också? Fast med datum och har den på läder isf.
@Weberg Wow! Den var cool.
Gillade den som attans, får nog försöka att lägga vantarna på en någon gångCommandon får komma ut och lufta lite
Får jag välja utan datum tar jag oftast utan datum. Tänkte mer att den skiljer sig mer då om det är datum på ena och inte datum på andra. Fördelen med den vita är att datumfönstret matchar tavlan. Sånt är viktigt imo.Tycker nästan att man ska ha datum om man kör Bicompax. Synd bara att datumfönstret inte satt längre upp bara. Är själv lite sugen på att köpa pandaversionen.
Jag störs inte av större klockor, skämtade lite baraFast den var inte så stor. Bara tjock och pampig.
Min gamla när den var opatinerad och blänkande
Edit, tjockasbild
Jag återkommer till din bild då och då - det är ju en underbart vacker klocka! Och det där mönstret, är det guilloche det heter? Det är ju grymt!
Under vilka andra alias har du gjort inlägg? :OJag skrev inte här inne förens sida 50
Men drygt hälften av alla inlägg jag gjort som FreakyLeo har jag gjort i tråden... så några sidor har jag bidragit med
Snyggt, är det också Singular-MN?Trevlig torsdag på er!
Man får helt enkelt gratulera till en fantastiskt vacker pjäs! Kul att se en Squale med applicerade index också, jag har själv lite svårt för målade. Tavlans sunburst ser riktigt grym ut!
Jag har bestämt för mig att det beror på att Squale först var en boett-tillverkare och andra märken satte deras logga på tavlan. Det är alltså ett litet arv – det är en Squale och de använder Squale-boetterMan får helt enkelt gratulera till en fantastiskt vacker pjäs! Kul att se en Squale med applicerade index också, jag har själv lite svårt för målade. Tavlans sunburst ser riktigt grym ut!
En sidofråga gällande Squale, som jag ofta ställt mig själv, men inte till Google, Cortana eller Siri: Varför står varumärket flera gånger på tavlan? Först en VON-logo uppe till vänster, sedan en normal logotyptextvarumärkesnamnöverskrift, men sen kommer även nere vid kl. 6 en fisk/haj-logotyp med namnet igen, böjt likt den finaste WordArt!