Nice! Intryck? Hur stora handleder har du?Det är 36mm varianten
Funderat länge på den, gillar verkligen stilen men tycker 42mm har groteskt långa bandhorn.. Rädd att 36mm känns lite för klen dock.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice! Intryck? Hur stora handleder har du?Det är 36mm varianten
Tycker den är riktigt bra. Funderade först på 42mm versionen också men det groteska lug to lug måttet avskräckte. Denna är bättre men kan kännas lite liten emellanåt. Funkar bra som dressklocka också tycker jag då stilen inte skriker dykare.Nice! Intryck? Hur stora handleder har du?
Funderat länge på den, gillar verkligen stilen men tycker 42mm har groteskt långa bandhorn.. Rädd att 36mm känns lite för klen dock.
Min favoritaffordable
Är det där Uncle Seikos BoR? Hur känns den?Affordable kultklocka ikväll.
Skit också. Nu blev jag röksugen Vad är det för band på Squalen?
39mmSnygg! Hur stor är den?
Visste faktiskt inte ens att Facit satt sitt namn på en sådan här 100 meters-dykare.
Hmm är G10 på väg in i en deal då?Nån som sitter på en clasp för mycket? Gärna strapcode Länken är 18 vid spännet
Isåfall är jag spekulant
Sjukt irriterande. Jag kollade på den på Yemas hemsida typ precis när de kom och tänkte köpa men kände till rabatten hos zackrissons så skrev dit och bad de ta in den modellen. Vilket sen gjordes och då beställde jag den men klockan kom aldrig och tog nästan 2v. innan jag fick svar. Men då hade jag bestämt mig för Dan Henryn istället plus att jag var sur så bad z att inte skicka Yeman alls. Sen kommer UPS och slarvar till det med min beställning från Dan Henry... Så då frågade jag z om de kunde skicka ut en ny ändå och fick inget svar så då bestämde jag mig helt för bojkott.Konstigt med handlare som inte vill sälja...
g10 få nog stanna ett tag tillHmm är G10 på väg in i en deal då?
Partyklockan! Jag hade ett par shorts i den stilen på det glada 90-talet vilket par det blivit....Med allt det jag skrev innan har jag börjat spana in en Casio eller Seiko att köpa istället. Typ en Seiko SNK809 eller en G-shock eller nåt. Men sjukt nog är jag mest inne på att isf. köpa en grå version av den nedan och originalet. För att... Ja varför inte? Haha. Kör höger arm på kvällarna för trots att den bara väger 21 gram(!) så känner jag av det lite i min skadade vänsterarmen när jag vaknar. Helt sjukt.
Den här var ju lite cool annars haha:
Tror att jag har ett par oanvända liggandes, troligtvis Geckota men kan kollaNån som sitter på en clasp för mycket? Gärna strapcode Länken är 18 vid spännet
Isåfall är jag spekulant
Har inget gummi liggandes men jag betala gärna en liten slantTror att jag har ett par oanvända liggandes, troligtvis Geckota men kan kolla
Bortslänkes eller ännu hellre bytes mot något trevligt gummi i 21 eller 22mm
Kör du utan gummi pöjk?Har inget gummi liggandes men jag betala gärna en liten slant
Ett par ggr iallfallKör du utan gummi pöjk?
PMa adress så skickar jag det ena om du vill ha det
Kör du utan gummi pöjk?
PMa adress så skickar jag det ena om du vill ha det
Japp, har två!Blev det en clasp över?
Jag skulle också behöva en
Vad är det för bredd, "inuti" alltså...?
Ah, precis som jag då. Har ungefär lika stora handleder så då kanske jag skulle ge 36mm en chans framöver tack för input!Tycker den är riktigt bra. Funderade först på 42mm versionen också men det groteska lug to lug måttet avskräckte. Denna är bättre men kan kännas lite liten emellanåt. Funkar bra som dressklocka också tycker jag då stilen inte skriker dykare.
Jag har 17,5cm handleder.
18 är det precis som jag ville minnasJapp, har två!
18mm är det.
(ska dubbelkolla bara för det)