• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Den är ball men kan inte undvika att tänka att en femåring färgsatt den.

-"Den ska vara röd, orange gul, grön, turkos och svart!"
- ööh okej det låter rörigt men vi kör på det, nåt mer?
"Jaaaaa bandet ska ha olika färger också"
- jaha, ja det är väl rimligt? Men där får det räcka va?
"Neeeeeej, den ska ha glitter också, GLITTER!!"
TRE olika färger ska det vara på visarna. Och så glass strössel på det :hilarious:Nej men jag håller 100% med dig. Men precis därför jag är lite sugen på en. Känns verkligen som något jag som 90tals kid skulle målat i skolan om jag hade varit WIS redan då.:bookworm:
 
Hur går det för dig med att skicka på reparation? Fick du också betala frakt både tur och retur och dessutom betala typ 300spänn i tullavgifter?

Endast frakt dit vad jag förstod iaf, vore konstigt annars. Är ju deras QC-fel glasets AR släppt (aldrig hänt för mig innan). Moms etc får jag säkert. Skitsamma, gillar klockan så hoppas den kommer till sommaren 😊
 
Sällan jag kör modernt, men denna gillar jag. :)
9193F9F4-49FC-4E88-8E95-DB04927609AD.jpeg
 
Vem gör inte det 🤔? Gillar det mesta som är bra. Oslagbar finish för det priset och en bra bit uppåt också. Slår nästan min Omega Seamaster på fingrarna i det fallet faktiskt.
Så sant.... bytte till mig en Submariner av dig i vintras men jag kom aldrig överens med den. Fin klocka helt klart men för liten för mig så nu förgyller den någon annans handled. Min Heimdallr däremot sitter som en smäck och får stanna ett tag till!
 
Endast frakt dit vad jag förstod iaf, vore konstigt annars. Är ju deras QC-fel glasets AR släppt (aldrig hänt för mig innan). Moms etc får jag säkert. Skitsamma, gillar klockan så hoppas den kommer till sommaren 😊
Va orättvist :p Fast jag fick ett meddelande när klockan var färdig att jag skulle betala 36usd för returfrakten... hoppas att du slipper, jag lät meddela att jag inte tyckte att det var okej att göra så... tillochmed helt barockt :D
 
  • Like
Reactions: Jox
Så sant.... bytte till mig en Submariner av dig i vintras men jag kom aldrig överens med den. Fin klocka helt klart men för liten för mig så nu förgyller den någon annans handled. Min Heimdallr däremot sitter som en smäck och får stanna ett tag till!
Gjorde du, vilken var det? Har både kort minne och många pjäser i pipelinen 😊.
Ja det är förbaskat trevligt med pjäser i denna prisklassen som håller så hög finish. Heimdallr är inte så tokiga dom heller.
 
Touchdown!
Nytt för dagen, San Martin "DJ" 41mm (SN058).
Nöjd-deluxe 😊. Bilderna får tala för sig själv.

PSX_20210528_142348.jpg
PSX_20210528_142321.jpg
PSX_20210528_142605.jpg
PSX_20210528_142303.jpg
PSX_20210528_142140.jpg

Köttar minsann in en fredagsbild till.

PSX_20210528_163533.jpg

Vem gör inte det 🤔? Gillar det mesta som är bra. Oslagbar finish för det priset och en bra bit uppåt också. Slår nästan min Omega Seamaster på fingrarna i det fallet faktiskt.
Boom! Snyggt som bara den!
Hur upplever du storleken kontra 39mm du hade sist?
Och SM är sjukt bra grejer, kvaliteten är sååååå bra.
 
Tillbaka
Topp