Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Konstigt med handlare som inte vill sälja...
Sjukt irriterande. Jag kollade på den på Yemas hemsida typ precis när de kom och tänkte köpa men kände till rabatten hos zackrissons så skrev dit och bad de ta in den modellen. Vilket sen gjordes och då beställde jag den men klockan kom aldrig och tog nästan 2v. innan jag fick svar. Men då hade jag bestämt mig för Dan Henryn istället plus att jag var sur så bad z att inte skicka Yeman alls. Sen kommer UPS och slarvar till det med min beställning från Dan Henry... Så då frågade jag z om de kunde skicka ut en ny ändå och fick inget svar så då bestämde jag mig helt för bojkott.
Blev förvånad över att se Klarna som betalningsalternativ hos Yema och genomförde köp men funkade tydligen inte med Klarna. Efter de två senaste köpen ville jag betala med det mtp. att de inte kom och hört dåligt om leverans från Yemas sida också. Men nu är jag där inne och kikar och är nära att trycka på köp. Kostar typ 450kr mer där än hos z men det får det vara värt. Vill helst se vad Dan Henry säger först dock, de kanske ger nån kompensation eller nåt om det visar sig att det är de som klantat till det och inte UPS.
Eller så köper jag en till Casio haha.
Finns ju en CW häraByteslördag
Oris Aquis Relief.
Apropå ’ren och sval’
Byteslördag! Upp ner vänster höger. Det mesta går att komma ÖVERENS om. PM!
Kan skickas till IslandApropå ’ren och sval’
Tillochmed samma sorts visare (dauphine)
HeheKan skickas till Island
Verkar ta jäkligt crispa bilder! Eller är det du som rattar kameran med van hand?Ny telefon gått från ios till Android blev Samsung s21 ultra. Första bilderna bara öva nu.
SharpNy telefon gått från ios till Android blev Samsung s21 ultra. Första bilderna bara öva nu.
BangTrevlig helg!
Nån som kör vintage förresten ?
Hur pass mycket kan man göra åt en sådan här urtavla ?
Alltså: Helt seriös fråga (denna gång)
Den ska va oerhört bra enligt tester jag bara knäppte av nu men ska lära mig systemet tänkte jag.Verkar ta jäkligt crispa bilder! Eller är det du som rattar kameran med van hand?
Det är jag som skall tacka Seikosaturday o allt.Wotd. Just fått spruta nr 2, denna fick följa med. Tack @FreakyLeo för att du fick mej sätta dit länken, cw länkar är bra trevliga...
Mycket bättre där... Hittat nån nytta av gummibandet?Det är jag som skall tacka Seikosaturday o allt.
Näh , passade inte. Fick in en Orientdykare igår, provade idag på den men det passade inte där heller Får prova vidare men det ser mörkt ut, har ju ingen subklon kvar... Kanske måste skaffa en nu? ... Om någon annan har något som dem tror behöver ett 20mm svart/rött curved gummi så hojta tillMycket bättre där... Hittat nån nytta av gummibandet?
Den är riktigt läcker!Wotd. Just fått spruta nr 2, denna fick följa med. Tack @FreakyLeo för att du fick mej sätta dit länken, cw länkar är bra trevliga...
Ja, det är trevliga rackare de här airman'arna...Den är riktigt läcker!