• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Hörde jag DJ 😊

C59BE838-AF31-441C-869A-A2044271416A.jpeg
Snygg som tusan 👍. Bättre finish får man förmodligen inte under 10'.
Har en vit och beställde precis en i gun metal grey men det fick då bli en Cronos istället eftersom SM inte hade grå.
Vit/gräddvit tavla hälsar 😊.

PSX_20210606_211441.jpg

Senast ändrad:
Längesen man hängde i den här tråden. Har missat väldigt mycket. Var tvungen att poppa popcorn 🤣 väldigt underhållande!
Iaf, någon som har koll på vad denna modell heter? Det enda jag vet är att det är en Swatch Irony. Det var min första riktiga klocka när jag ca 10 år gammal. Tappade dessvärre bort den när jag var ca 16-17 år gammal. Vill gärna köpa en likadan. Om någon vet vad modellen heter eller har en likadan till salu är jag väldigt intresserad!
069C2D85-8323-4635-A08F-687A18227C1B.jpeg
159FEF55-0882-403B-8DD5-1604B999EC02.jpeg
Det där är en Wheeling - YCS408G. Min absoluta favorit bland swatch. Den är nog inte lätt att få tag på. Jag* har haft två. Ingen kvar.

* egentligen min exflickvän.

Nej för fan, det är bara barn som badar i pool. 😁 Idag blev det havet men det var rätt kallt. En vecka till så är det nog lite skönare om man ska ligga i en stund. Synd att du inte fick med dig några klockbilder idag, vet du vad som gick snett?
Helt ok temp i vattnet här faktiskt, blev helt paff. Nä, ingenting överfördes till minneskortet av nån jäkla anledning, fattar ingenting 🥴

Tänkte inte köpa någon ny. Handdisk ger så mycket tid att reflektera och koppla av. NOT!!! Körde Sten sax påse om vem som skulle välja ny maskin och frugan vann. Igen. Tror inte det blir Asko dessvärre. Får se imorgon helt enkelt! Gick firandet bra?
Mycket bra, men nu är gubben trött 👨🏻‍🦳
Godnatt tråden, ses i morgon !

B3415779-EAFC-4B75-93F4-2D70B2068B68.jpeg

American Documents coola boettbaksida 👆🏻

Senast ändrad:
Snygg som tusan 👍. Bättre finish får man förmodligen inte under 10'.
Har en vit och beställde precis en i gun metal grey men det fick då bli en Cronos istället eftersom SM inte hade grå.
Vit/gräddvit tavla hälsar 😊.

PSX_20210606_211441.jpg
Snyggt med vitt. Fanns inte när jag beställde. Saknar en vit i samlingen. Vi kanske ska byta när det är dags 🤩😉

Tänkte inte köpa någon ny. Handdisk ger så mycket tid att reflektera och koppla av. NOT!!! Körde Sten sax påse om vem som skulle välja ny maskin och frugan vann. Igen. Tror inte det blir Asko dessvärre. Får se imorgon helt enkelt! Gick firandet bra?

Köper frugan något annat än Asko står du snart där igen och handdiskar...
Den som väljer maskin borde väl också vara den som tar det ansvaret iofs...

Tillbaka
Topp