Kanonbra låt med Ozzy ifall ni inte redan visste detNow you see it, now you dont...
(Eller, hur man enkelt kan roa en norrbagge)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanonbra låt med Ozzy ifall ni inte redan visste detNow you see it, now you dont...
(Eller, hur man enkelt kan roa en norrbagge)
Bullfika
Väntar på fika hos svärföräldrarna.
Pluspoäng för Lemmy!Kanonbra låt med Ozzy ifall ni inte redan visste det
https://synchronusa.com/Ursäkta en novis, men vilken klocka är detta? Otroligt cool!
Stiften i deras länkar har väldigt hög friktion så det brukar inte gå att använda länkkortningsverktyg då de inte når tillräckligt långt/inte orkar få ut stiften hela vägen.
Sealandern fick följa med till kontoret direkt. Länken var en jävla pina att justera så till slut gav jag upp och nu har jag beställt Bergeonverktyg från @Feskarn. Inget av de andra tre banden jag beställt specifikt till klockan har hunnit komma heller så idag fick det bli mocka - hur bra som helst!
Börjar verkligen förstå varför de kallar caset för Lightcatcher, och förutom alla snygga ljuseffekter sitter det skönt som en dröm på handleden också.
Synchron Military. Slutsåld men håll utkik i Doxatråden om du är sugen för det är flera som har sålt sina ex på sistone.Ursäkta en novis, men vilken klocka är detta? Otroligt cool!
Jag märkte det när jag försökte med "pinn-ändan" av mitt bandhornsverktyg som nästan gick av i processen Tänkte att det borde lira bättre med ett länkkortningsverktyg då pinnen bör vara längre och man får riktad kraft rakt fram men vi får väl se. Jag lär återkomma!Stiften i deras länkar har väldigt hög friktion så det brukar inte gå att använda länkkortningsverktyg då de inte når tillräckligt långt/inte orkar få ut stiften hela vägen.
Synchron Military. Slutsåld men håll utkik i Doxatråden om du är sugen för det är flera som har sålt sina ex på sistone.
Hammare och spik!Jag märkte det när jag försökte med "pinn-ändan" av mitt bandhornsverktyg som nästan gick av i processen Tänkte att det borde lira bättre med ett länkkortningsverktyg då pinnen bör vara längre och man får riktad kraft rakt fram men vi får väl se. Jag lär återkomma!
Det finns två olika längder på pinsen till Bergeons verktyg men jag har för mig att ingen av dem fungerar. CWs länkar är lite speciella på det sättet men det kan vara positivt också om man väljer att se det som att de sitter fast rejält och inte börjar glappa hur som helst.Jag märkte det när jag försökte med "pinn-ändan" av mitt bandhornsverktyg som nästan gick av i processen Tänkte att det borde lira bättre med ett länkkortningsverktyg då pinnen bör vara längre och man får riktad kraft rakt fram men vi får väl se. Jag lär återkomma!
Ja, lite så faktiskt. Jag tror inte att man kan korta deras länkar på annat vis eftersom stiften till länkkortningsverktygen brukar vara för korta. Alternativet är att man drar ut dem sista biten med tång men jag skulle nog avråda från det.Hammare och spik!
Lunchtvätt av bil. Erkänner att denna suttit på sedan den kom. Jäkla pjäs ändå.
Klart automat! Hur menar du???Det ser lite misstänkt ut att du tvättar bilen i en automat...
Ser inte ut som hemmiljö?
Alltså pysen, här diggar vi Steinhart. Bara så du vetHar suttit och spanat mycket på Steinhart(jag vet vad folk tycker om Homages, men jag bryr mig inte direkt)
Såg ifall nu att dom har en ny modell Ocean One 39 ( tror den modellen finns i 41 mm sedan innan),
Ser ut som en hybrid mellan Submariner bezel + Explorer tavla) i 39 mm
Ser riktigt läcker ut, dock lite "för" dyr om man jämnför med deras vanliga andra 39modeller
Ocean 39 premium 904 Diver Watch
The sporty exclusiveness of the „OCEAN 39 premium 904" makes it stand out from other diver watches. Its solid design guarantees highest resilience as well as an outstanding quality. The "well-known 904 L " stainless steel was used for this model . In the world of sports diver watches the...www.steinhartwatches.de
Klart automat! Hur menar du???
Det är bara en bilAutomattvätt med gratis underspolning med koncentrerat saltvatten och grusgnuggning av lacken.
Som en förberedelse för helrekond typ