Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har frågat två ägare av Seaforth som monterat det på och dem har svarat att det är 94530G Ginault.Ginaults länk är oerhört bra, väldigt hög nivå på komfort och finish.
Annars CW som @HSK säger, men den vet man ju inte om den passar, vilket ginaults länk gör (åtminstone OR1, vet inte om de gjort några förändringar på ändlänkar till OR2).
Var i landet håller du hus? Kanske finns någon med en CW-länk nära dig så du kan få testa? Jag har tyvärr inte kvar min OR, annars kunde jag testat att sätta den länken på en CW C60Jag har frågat två ägare av Seaforth som monterat det på och dem har svarat att det är 94530G Ginault.
Tänkte i veckan på samma sak faktiskt eftersom jag tycker att det är lite synd att ha mina Seaforths som beaters.Börjar bli lite sugen på en schysst grab and go-klocka.
Vad finns det i kvartsväg som håller hög finish osv?
Dykare på länk. Sneglar lite åt TAG aquaracer quartz, men borde finnas några mikroalternativ va?
Jag finns nere i Helsingborg i skåne, tack snällaVar i landet håller du hus? Kanske finns någon med en CW-länk nära dig så du kan få testa? Jag har tyvärr inte kvar min OR, annars kunde jag testat att sätta den länken på en CW C60
Okej då kan tyvärr inte jag vara till hjälp, så länge du inte ska till Närke inom kortJag finns nere i Helsingborg i skåne, tack snälla
Vad tror du om Tissels länk men känns som ändlänken sticker ut en del? Eller kanske den dyrare länken från Tid och Ting?Okej då kan tyvärr inte jag vara till hjälp, så länge du inte ska till Närke inom kort
Zodiac V-wolfBörjar bli lite sugen på en schysst grab and go-klocka.
Vad finns det i kvartsväg som håller hög finish osv?
Dykare på länk. Sneglar lite åt TAG aquaracer quartz, men borde finnas några mikroalternativ va?
Jag tycker nog att haliosen är värd en riktigt bra länk. Tisells är okej men håller inte den nivån finishmässigt som ginault eller CW håller. Tid och ting vet jag inget om dessvärre så där kan jag inte uttala mig.Vad tror du om Tissels länk men känns som ändlänken sticker ut en del? Eller kanske den dyrare länken från Tid och Ting?
Den är cool! Sugen på en cool squale?Zodiac V-wolf
Ja, fast får lugna mig med köp ett tag. Skatteverket tyckte jag var skyldig dem "lite" pengarDen är cool! Sugen på en cool squale?
Men, du har väl nåt annat som går att ta som delbyte.. @LindellcJa, fast får lugna mig med köp ett tag. Skatteverket tyckte jag var skyldig dem "lite" pengar
Haha jag måste också få in pengar först, inte lägga ut .Men, du har väl nåt annat som går att ta som delbyte.. @Lindellc
Jag hittar tyvärr ingen lös länk på Gianults hemsida.Jag tycker nog att haliosen är värd en riktigt bra länk. Tisells är okej men håller inte den nivån finishmässigt som ginault eller CW håller. Tid och ting vet jag inget om dessvärre så där kan jag inte uttala mig.
Har för mig att man måste göra nån specialare. För några år sedan skulle man lägga en klocka i kundkorgen, den kom då upp som klocka + länk. Sedan ta bort klockan och låta länken ligga kvar. Vet inte om det funkar fortfarande. Annars kan du ju testa att maila demJag hittar tyvärr ingen lös länk på Gianults hemsida.
Tack jag skall in och kikaHar för mig att man måste göra nån specialare. För några år sedan skulle man lägga en klocka i kundkorgen, den kom då upp som klocka + länk. Sedan ta bort klockan och låta länken ligga kvar. Vet inte om det funkar fortfarande. Annars kan du ju testa att maila dem
Den var ju riktigt tuff 37mm? Väldigt lik en CK som jag har, måste nog vara visst släktskapFroggie på...
Missade nyss nedan klocka på tradera, varför snålar man alltid och ångrar sig sen (sådär halvful som är charmigt...)
Såg att @Anatta har samma gummiband på sin CW så kanske går...Funderar på att skaffa en oyster länk till den. Vilka bra affordable alternativ finns det förutom Ginault eller köpa det.
Håller helt med, allra bäst under vattenTycker klockor under vatten är supersnyggt, men färgen på CW:en blir inte särskilt snygg tyvärr.
Den blå @Silverglantz är bra mycket bättre som badklocka
Det nackdelen med platt glas. Ser coolt ut i alla fall.Håller helt med, allra bäst under vatten
Den var ju riktigt tuff 37mm? Väldigt lik en CK som jag har, måste nog vara visst släktskap