Är väl lite stor för mig men kan inte säga annat än att den är väldigt tjusig! Kommit att uppskatta dauphinevisare mer och mer och sub-sekund är nice också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Löjligt fina!Är väl fortfarande lite partisk men jag gillar den nya 42mm Nautilo Vintage i blått skarpt... undras om länken från 42an passar 44.4an också, båda har ju 22mm mellan luggarna. Hade varit nice med länk
Dämn! Härligt EQ!
”That’s all folks”
Grattis kompis
”That’s all folks”
Får hoppas att andrahandsvärdet är lika uselt när de dyker upp dåLöjligt fina!
Världens sämsta andrahandsvärde dock, Vintage verkar inte dyka upp beggat ännu... ja jag håller utkik
Ärlighet varar längst Det är faktiskt precis som det står. Har själv ägt den på bilden redan...frågar åt en kompis!
....Det är inte han i filmen som är klockoholic!
Låter som TV- programmet Bullen på 90-talet!
Boom! Där satt den! Stort grattis kompis! Det glädjer mig att du har den hemma nu, efter ha suktat efter den så länge
Gratulerar kompis, riktigt fin tidvisare!
”That’s all folks”
Tyvärr. Har bara den som dök upp igår. Den är dock till salu i alla fallÄrlighet varar längst Det är faktiskt precis som det står. Har själv ägt den på bilden redan
Jäkligt clean!
”That’s all folks”
Klass
”That’s all folks”
Flipper....Tyvärr. Har bara den som dök upp igår. Den är dock till salu i alla fall
Haha, den var aldrig tänkt att behållas ändå... lite flippande har det väl blivit, varit lite uttråkad på sistoneFlipper....
Skön känsla va? Jag menar att va nöjd....Synchron by night Galet nöjd, vilken klocka!
Det är ju faktiskt så att flippa det är oftast en förutsättning för att vi ska kunna pröva lite olika klockor.Haha, den var aldrig tänkt att behållas ändå... lite flippande har det väl blivit, varit lite uttråkad på sistone
Grattis bror! Känslan?Kör vristskott också så är det gjort
Stort grattis !Kör vristskott också så är det gjort
Tycker jag du är värd! En riktig stänkare till klocka!Tack alla
Jag kunde inte ha varit mer nöjd. Hux flux körde uncrate.com 20% på det mesta av sortimentet (memorial day 31/5) och då var det bara att beställa
Tycker jag du är värd! En riktig stänkare till klocka!