Ja verkligen! Funderar på om jag inte villhöver flera..Snygg. Själv har jag en Moonlander från LIV. Jäkla grym kvalitet på deras klockor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja verkligen! Funderar på om jag inte villhöver flera..Snygg. Själv har jag en Moonlander från LIV. Jäkla grym kvalitet på deras klockor.
Är det någon i tråden som har en Phoibos Eagle Ray kompressordykare? Inte micro och helt klart i överkant prismässigt för vad man får, men jag är nyfiken ändå
En liten review finns på denna länken:Är det någon i tråden som har en Phoibos Eagle Ray kompressordykare? Inte micro och helt klart i överkant prismässigt för vad man får, men jag är nyfiken ändå
Jag tror faktiskt att 34mm är en jäkligt bra storlek för denna typ av klockor, särskilt på våra handleder.Har länge suktat efter en gentainspirerad klocka. Dessvärre är de flesta alldels för stora. Såg att FC kommit med en Highlife som är för damer. Endast 34mm dock. Dessa brukar dock bäras större så frågan är om de skulle se bra ut
Equilibrium x2!
Jo så är det ju men då får vi nog slopa två tredjedelar av klockorna i tråden i så fall känns det som.Kinesiskt fabriksmärke och de trycker ut rejäla mängder klockor. Men fina modeller ibland. Däremot är 3500:- för en dykare med NH35 i överkant numera. Konkurrensen är stenhård i den prisklassen och neråt
Är det typ salt sill på den?Vi har ’hemlig vän’ vecka på jobbet
Min vän/väninna vet mer om mig än jag trodde från första början
Saltfiskpizza.
Torsk !Är det typ salt sill på den?
Pizza och valfri dryckVi har ’hemlig vän’ vecka på jobbet
Min vän/väninna vet mer om mig än jag trodde från första början
Saltfiskpizza.
Fy fan vad vackert! Som hämtat direkt ur Sound of Music. Man ifrågasätter ofta folk som väljer att flytta norrut till någon mindre ort men när man ser sånt här, snötäckta skoterleder eller renarna som @Watcharound postat några gånger så fattar man till 100%.
Guld och blått.
Lite som infarten till Åre idag.
Det är väl samma som med den där hajen. Nerpissad och lagrad i minst 18 månader.Är det typ salt sill på den?
Fy fan vad vackert! Som hämtat direkt ur Sound of Music.
Aha! En del av mig blev väldigt suspekt och en annan väldigt sugen på att testa.Torsk !
Det är en delikatess, men så äter jag också både surströmming och rutten haj med bästa vällustPizza och valfri dryck
Trevligt, men salt fisk på pizza låter sådär
Coola! Men nog lite för röriga för min smak. Men det finns ju andra alternativ, så ingen anledning att inte villhöva flera.
Är du nöjd? Bra kvalitet?En liten review finns på denna länken:
Jag har en:
samt några andra som finns i denna tråden:
Vi som gillar Super Compressor (Style) klockor
Som överskriften antyder är detta en tråd för oss som gillar Super Compressor (Style) klockor. Jag skriver inte ihop någon artikel om denna typ av klockor då det redan finns massor av information att hitta på internet. Posta gärna bilder på era Super Compressor (Style) skönheter. Tipsa gärna om...klocksnack.se
Nejdå, det tycker jag inte. Jag tycker bara att allt inte kan räknas som micromärken. Det urvattnar hela konceptet. Men med det sagt kan väl Phoibos ändå göra häftiga klockor, om än inte prisvärda i just det här fallet.Jo så är det ju men då får vi nog slopa två tredjedelar av klockorna i tråden i så fall känns det som.
Sitter som en smäck juTack @FreakyLeo!
Hade rätt höga förväntningar och blev inte besviken. 1521 har funnits på listan länge nu så det var på tiden. En av de bästa boetterna i min latjolajban utan att tveka. Skönt att slippa dra de första märkena i insert oxå.
No doubt. Kändes lyxigt att den levererades uppdragen och ställd oxå!Sitter som en smäck ju
Absolut är jag nöjd. Tycker det är bra kvalitet och håller tiden bra.Är du nöjd? Bra kvalitet?
För mig är Phoibos ett mikromärke oavsett hur många dom spottar ut från fabriken i Kina. Affordable är upp till var och en. Själv har jag aldrig haft några problem med NH35-verken som jag har haft så jag tycker dom är helt ok faktiskt. För egen del så lämnar jag nog diskussionen angående vad som är mikro eller inte eller affordable. Det har diskuterats till leda vid flera tillfällen och brukar bli ganska jobbigt, folk tycker olika och många har tydligen det rätta facit. Jag har det inte i alla fall .Nejdå, det tycker jag inte. Jag tycker bara att allt inte kan räknas som micromärken. Det urvattnar hela konceptet. Men med det sagt kan väl Phoibos ändå göra häftiga klockor, om än inte prisvärda i just det här fallet.