Weberg
Guld
Den där bryter nästan mot Lagen om förbud gällande knivar och andra farliga föremål.Skaplig "håll käften-klocka" det här
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där bryter nästan mot Lagen om förbud gällande knivar och andra farliga föremål.Skaplig "håll käften-klocka" det här
Kan kolla om jag har ett kvar!Någon som sitter på ett turkost isofrane-ish i 22mm att sälja?
Eller gult? Eller orange?
bfu
Gör det!Kan kolla om jag har ett kvar!
GodmorgonGod morgon!
Ser riktigt trevlig ut. Ser ut att vara ett samarbete? med MATWatches vilket borde betyda bra kvalitet. Dessvärre kanske även ett +10kSEK pris?Det här var ju en skön reissue från Jacoues Bianchi på deras french navydiver från 80-talet.
Klassisk "monnin" boett med det lite udda med kronan till vänster. Stencool i mitt tycke!
Maison horlogère Jacques Bianchi Marseille
JB300, la montre de plongée ultime de Jacques Bianchi Marseille Dernière-née de la maison horlogère phocéenne, la JB300 se classe clairement dans la catégorie des montres professionnelles avec une étanchéité de 300 mètres. Les « dents » surdimensionnées de sa lunette tournante unidirectionnelle...www.jacquesbianchi.com
Tyckte jag läste 599 USD någonstans. Seiko NH35 verk.Ser riktigt trevlig ut. Ser ut att vara ett samarbete? med MATWatches vilket borde betyda bra kvalitet. Dessvärre kanske även ett +10kSEK pris?
Den passar tyvärr inte, enligt Anonimo.Är väl fortfarande lite partisk men jag gillar den nya 42mm Nautilo Vintage i blått skarpt... undras om länken från 42an passar 44.4an också, båda har ju 22mm mellan luggarna. Hade varit nice med länk
Ok, inte så farligt. Synd dock att de valde ett billigt urverk.Tyckte jag läste 599 USD någonstans. Seiko NH35 verk.
Håller med om urverket. Hade hellre sett en quartz i sådana fall som det var ursprungligt.Ok, inte så farligt. Synd dock att de valde ett billigt urverk.
Här är specen för de som inte orkar leta.
Ok, inte så farligt. Synd dock att de valde ett billigt urverk.
Här är specen för de som inte orkar leta.
Snygg. Själv har jag en Moonlander från LIV. Jäkla grym kvalitet på deras klockor.Måste säga, något förvånad.. att den här var överraskande trevlig! Klart annorlunda än mina flesta andra ur. Kan inte riktigt komma på vad det är, men något med grovheten men ändå fina detaljer.. Blandningen av orange, polerat och borstat och ”3D” effekten som ”Moon Dust” tavlan ger.. Mäktigt!
Jag gillart!Det här var ju en skön reissue från Jacoues Bianchi på deras french navydiver från 80-talet.
Klassisk "monnin" boett med det lite udda med kronan till vänster. Stencool i mitt tycke!
Maison horlogère Jacques Bianchi Marseille
JB300, la montre de plongée ultime de Jacques Bianchi Marseille Dernière-née de la maison horlogère phocéenne, la JB300 se classe clairement dans la catégorie des montres professionnelles avec une étanchéité de 300 mètres. Les « dents » surdimensionnées de sa lunette tournante unidirectionnelle...www.jacquesbianchi.com
Skit också, men stort tack för infoDen passar tyvärr inte, enligt Anonimo.
Känns ju väldigt dyrt för ett ur med ett NH35. För den pengen borde de lätt kunnat få i ett Selitta SW. Eller som @JonasUppsala skrev, ett ETA precidrive har ju varit guld i denna!Tyckte jag läste 599 USD någonstans. Seiko NH35 verk.
Ja, det var synd! Ett quartz verk som i förlagan från 80-talet hade varit kanon och kunde användt exakt samma boett som ursprunget då.Känns ju väldigt dyrt för ett ur med ett NH35. För den pengen borde de lätt kunnat få i ett Selitta SW. Eller som @JonasUppsala skrev, ett ETA precidrive har ju varit guld i denna!
Riktigt trevlig den där . Vet inte om jag missar något här men jag tycker den kvalar in när det gäller både mikro och prismässigt .Är det någon i tråden som har en Phoibos Eagle Ray kompressordykare? Inte micro och helt klart i överkant prismässigt för vad man får, men jag är nyfiken ändå
Kinesiskt fabriksmärke och de trycker ut rejäla mängder klockor. Men fina modeller ibland. Däremot är 3500:- för en dykare med NH35 i överkant numera. Konkurrensen är stenhård i den prisklassen och neråtRiktigt trevlig den där . Vet inte om jag missar något här men jag tycker den kvalar in när det gäller både mikro och prismässigt .
Men kultGult är fult
Som fasenMen kult