• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Här kan man ligga och ha betalt.
20210621_093349.jpg
Hmm, ligga OCH få betalt? Jag trodde du körde lastbil..

Tråk-Certinan framme :D Intryck innan den dök upp: F*n att det skulle dyka upp en beggad på K&S för en bråkdel av vad jag gav.... Första intryck när den väl kom fram: Vilken sjuhelsikes AR, aldrig sett något liknande och då har jag ändå haft Certina innan och andra AR-mästare som Breitling. Får se hur länge den stannar, var ju bara impulsshopping framkallad av tristess :D Verkar vara förvånansvärt bra drag i lumen också bara genom att gå inomhus så gjorde den sig påmind...
IMG_1226.JPG

IMG_1228.JPG
IMG_1229.JPG
IMG_1230.JPG
IMG_1232.JPG
IMG_1234.JPG
IMG_1238.JPG
IMG_1240.JPG

Tråk-Certinan framme :D Intryck innan den dök upp: F*n att det skulle dyka upp en beggad på K&S för en bråkdel av vad jag gav.... Första intryck när den väl kom fram: Vilken sjuhelsikes AR, aldrig sett något liknande och då har jag ändå haft Certina innan och andra AR-mästare som Breitling. Får se hur länge den stannar, var ju bara impulsshopping framkallad av tristess :D Verkar vara förvånansvärt bra drag i lumen också bara genom att gå inomhus så gjorde den sig påmind...
IMG_1226.JPG

IMG_1228.JPG
IMG_1229.JPG
IMG_1230.JPG
IMG_1232.JPG
IMG_1234.JPG
IMG_1238.JPG
IMG_1240.JPG
Riktigt schysst!

Tack tack :D Varit påväg många gånger att hugga en det senaste decenniet, men dels gillar jag inte butterflyclasp och dels vill jag har lite mer flygarstuk. Denna tavlan är en lite senare modell och funkar ganska bra som Brattesubstitut och när jag såg att länken var ett vanligt viklås så passade jag på... jag är nöjd med klockan men lite missnöjd över att jag brände klockbudget på den :D

Tack tack :D Varit påväg många gånger att hugga en det senaste decenniet, men dels gillar jag inte butterflyclasp och dels vill jag har lite mer flygarstuk. Denna tavlan är en lite senare modell och funkar ganska bra som Brattesubstitut och när jag såg att länken var ett vanligt viklås så passade jag på... jag är nöjd med klockan men lite missnöjd över att jag brände klockbudget på den :D
Sålde en du en typ likadan ganska nyss? Vad skiljer dem åt? Blev allt bra sugen på en nu, denna var grym! Tar en kölapp

Sålde en du en typ likadan ganska nyss? Vad skiljer dem åt? Blev allt bra sugen på en nu, denna var grym! Tar en kölapp
Haft en del hyfsat likadana klockor av olika fabrikat, väldigt svag för ana-digi och kvalitetskvarts. Du tänker nog på min Certina DS Podium, såld av trisstess, skulle nog behållt den med facit i hand.... och så gick den ju upp i pris på bara ett par veckor också efter att jag sålt den :D Jag är inget fan av titan, gillar inte den lite plastiga känslan. Sen var det en äldre modell också, denna har lite mer funktioner bl.a. så visar den vecka och utöver dag/datum/år vilket jag gillar. Hade en Hamilton Khaki Pilot som också gjorde det, och jag ångrar lite att jag sålde den också :D Skall försöka att komma ihåg kölappen ;)
22809103-1.1024.jpg
20155479-1.1024.jpg
23691121-1.1024.jpg
23378098-1.1024.jpg
23399191-1.1024.jpg
19443446-1.1024.jpg

Den där är jag mycket sugen på. Riktigt fin.👍
Tackar 😊👍.
Beställde från ashford, nya invicta loggan på bilden men blev den gamla vilket är bättre 😊. Hade det på känn då andra här i tråden beställde i vintras tror jag det var och fick gamla loggan istället för den nya.
Har bara suttit på några timmar och känns bra hittills, hade inte gjort nått om tavlan var lite ljusare blå med sunburst effekt men den är bra som den är.
Ska prova ett mesh på den senare 👌

Tillbaka
Topp