• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Tråk-Certinan framme :D Intryck innan den dök upp: F*n att det skulle dyka upp en beggad på K&S för en bråkdel av vad jag gav.... Första intryck när den väl kom fram: Vilken sjuhelsikes AR, aldrig sett något liknande och då har jag ändå haft Certina innan och andra AR-mästare som Breitling. Får se hur länge den stannar, var ju bara impulsshopping framkallad av tristess :D Verkar vara förvånansvärt bra drag i lumen också bara genom att gå inomhus så gjorde den sig påmind...
IMG_1226.JPG

IMG_1228.JPG
IMG_1229.JPG
IMG_1230.JPG
IMG_1232.JPG
IMG_1234.JPG
IMG_1238.JPG
IMG_1240.JPG

trevlig den där! Rejäl dock, hur stor är din handled? 🤓

trevlig den där! Rejäl dock, hur stor är din handled? 🤓
Klockan är 42mm i diameter, 13mm tjock och 51mm lug2lug. Bärs stort helt klart men sitter ändå förvånansvärt bra på mig och min 19cm handled. Den bärs inte bara stort utan klossigt också med sina platta höga sidor känns den högre än sina 13mm. Utan att ha provat skulle jag gissa att den bärs ganska likt Tudor BB som också verkar bäras både stort och klossigt :)

Fick denna i brevlådan förut. Efter mycket om och men, svenska tullen tyckte det var en god idé att bara ha paketet liggandes där.

Men skitsamma, nu är den hemma. Och SM fortsätter imponera. I sitter det ett NH35, vilket inte är likadant som 4r35.
Fit och finish smäller som vanligt högt som faen, kul och bekväm länk med.

Om någon funderar på att köpa @FOQ 's som ligger på K&S så går jag i god för den!
Mycket kul klocka!

9yIxVAv.jpg

Fick denna i brevlådan förut. Efter mycket om och men, svenska tullen tyckte det var en god idé att bara ha paketet liggandes där.

Men skitsamma, nu är den hemma. Och SM fortsätter imponera. I sitter det ett NH35, vilket inte är likadant som 4r35.

Om någon funderar på att köpa @FOQ 's som ligger på K&S så går jag i god för den!
Mycket kul klocka!

9yIxVAv.jpg
Hade klippt den direkt om den bara haft ett 4r35 istället :p

Mycket kul klocka!

9yIxVAv.jpg
Fort dålig sliPNning i urverket.

Tack😊..blev supernöjd själv och det händer inte ofta kan jag säga..
Haha, nä det brukar ta ett gäng försök att någon form av tillfredsställelse, ibland hittar man aldrig rätt, oftast blir det någorlunda bra och ytterst sällan så där bra som du lyckats med denna gången! 😍

Tillbaka
Topp