Läste ville beställa. Ja då får du tyvärr också uppleva det..men det är ändå affordable.Kul, det var ett sånt fast vitt jag beställde...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Läste ville beställa. Ja då får du tyvärr också uppleva det..men det är ändå affordable.Kul, det var ett sånt fast vitt jag beställde...
Läste ville beställa. Ja då får du tyvärr också uppleva det..men det är ändå affordable.
”Ursäkta, har ni något som inte känns som suddgummi?”Har funderat på att pröva vitt gummi på 2 klockor... gillar jag det för man leta efter dyrare och bättre, vilket typ alla andra gummin lär uppfylla
Ja för det här är stenhård plast..Har funderat på att pröva vitt gummi på 2 klockor... gillar jag det för man leta efter dyrare och bättre, vilket typ alla andra gummin lär uppfylla
Så jäkla tråkigt Jag beställde något waffle, chocolatebar och tropic för runt 1.5 år sedan och minns att det var helt oki. Gjorde en liknande beställning några månader senare och det var helt annan blandning på "plasten". Det enda som funkar att beställa därifrån för egen del är nog NATO och Zulu.Ja för det här är stenhård plast..
Faktiskt första gången det blivit så här illa. Köpt några Kvarnsjö därifrån som varit helt ok. Även tropic har varit ok. Men vad fan, så kan det bli när man är snål..Så jäkla tråkigt Jag beställde något waffle, chocolatebar och tropic för runt 1.5 år sedan och minns att det var helt oki. Gjorde en liknande beställning några månader senare och det var helt annan blandning på "plasten". Det enda som funkar att beställa därifrån för egen del är nog NATO och Zulu.
Jäkla ball struktur på bandet!
Tycker det blev riktigt bra.Victorinox på läder från Tid & Ting. Jäkligt bekvämt och kalla mig spritt språngandes, men jag tycker det funkar!
Skulle kunna fungera. Synd bara att det ser ut som snorkrokor håller ihop sömmarnaVictorinox på läder från Tid & Ting. Jäkligt bekvämt och kalla mig spritt språngandes, men jag tycker det funkar!
Köpt för 1800kr här på forumet, mest för att jag ville testa brons. Förvånad över hur mycket klocka man kan få för så lite pengar! Faktiskt svårt att hitta något som känns eller ser "billigt" ut på den.
Datumet får ni ursäkta, avskyr datum på klockor.
Både Nethuns och OceanX känns som mer kvalitet än man betalar. Men attans om dom kunde tänka sig en 40:a snart…Köpt för 1800kr här på forumet, mest för att jag ville testa brons. Förvånad över hur mycket klocka man kan få för så lite pengar! Faktiskt svårt att hitta något som känns eller ser "billigt" ut på den.
Datumet får ni ursäkta, avskyr datum på klockor.
Tack! Ja, jag gillar kombon. Tycker att lädren bara blir bättre med tiden också.Tycker det blev riktigt bra.
App, app! Inte förringa snorkråkan, kan vara den ädlaste fågeln du någonsin kommer att ha i näsan!Skulle kunna fungera. Synd bara att det ser ut som snorkrokor håller ihop sömmarna
Det enda som känns spännande är kommande spearfish. I övrigt lite tråkigt. Samma modeller som alltid men i lite andra storlekar och material.Vad tror ni om Zelos kommande släpp?
Blev också besviken.Fortsätter testa nytt. Helt otrolig dålig kvalité på detta plast(?) bandet.. Köp avrådes, nog skönare att använda eltejp. Men gillade färgkombon.
Tack för tips. Passar riktigt bra på din klocka..
Det ser väldigt hårt och plastigt ut. Jag har ett likadant svart som, av bilden att döma, är betydligt bättre. Bra färgmatchning!