Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@Jockinho har första tjing såklart men dra ett PM om han hoppar så får vi seYes med quick.
@Jockinho har första tjing såklart men dra ett PM om han hoppar så får vi se
Jäkligt lurig färg men jag tycker det passar fint på min CW!gult är inget för min klocka
Jäkligt lurig färg men jag tycker det passar fint på min CW!
Försöker hitta ett som passar den så @JonasUppsala kan få tillbaka sitt Zodiacgummi
Jag har ett 22mm gult tropic på väg hem... men alltid intresserad, det vet du
Tveklöst Steinhart! Men jag är ju inget fan av guldPrecis beställt denna Steinhart 42mm från Gnomon Watches fast utan förstoringsglaset vid datumet för en mer cleanare look.
Funderar även på någon av dessa två dykare som får agera ”sommarklocka” då sommaren inte är över än . Vilken av dessa tycker ni?
Jag beställde båda två .Tveklöst Steinhart! Men jag är ju inget fan av guld
Verkligen . Haha skickar de med något gott i paketet ?SW är supersnabba, smaklig måltid också
Verkligen . Haha skickar de med något gott i paketet ?
Haha driver du ?Stroopwafel – Wikipedia
sv.m.wikipedia.org
Jepp... Våffla har jag för migVerkligen . Haha skickar de med något gott i paketet ?
Som vanligtJag beställde båda två .
Ofan , får dela den med dottern imorgon efter UPS levererat .Jepp... Våffla har jag för mig
Noop, alltid en stroopwafel med i paketet!Haha driver du ?
Katastrof jag vet . Får ge båda en ”ärlig” chans .Som vanligt
Alltid stroopwafel, mmmummaHaha driver du ?
Det är nästan så att man köper från SW bar för våfflams skull. Den är så godOfan , får dela den med dottern imorgon efter UPS levererat .
Får ytterligare en klocka på fredag en sprillans ny Sjöö Sandström UTC Skydiver X och dessvärre är an en dellikvid .Du har inte sålt frog va? @livinl0ud
Hahaha klockrent . Den ska njutas med dottern imorgon .Noop, alltid en stroopwafel med i paketet!
Supersmarriga, lätt värt en extra halvtimme på gymmet
Hahah är den god kommer det definitivt bli fler beställningar från Serious framöver .Alltid stroopwafel, mmmumma
Helt rätt!Hahaha klockrent . Den ska njutas med dottern imorgon .
Haha nu förväntar jag mig att den ska smaka gudomligt . Får redan nu börja spana efter nästa klocka .Det är nästan så att man köper från SW bar för våfflams skull. Den är så god
Förutom de ätbara godsakerna så är SW helt suveräna att ha att göra med, alltid fått rabattkod bara av att fråga, snabba på att svara, när det varit numrerade exemplar har jag fått välja nummer osv osv.Hahah är den god kommer det definitivt bli fler beställningar från Serious framöver .
Vartifrån utgår Serious Watches och dina Amigos ?Helt rätt!
Jag har kompisar där som skickar hit ett paket eller två ibland
Gör sig bäst med varm dryck
Hallå… Nån kan ni väl hosta uppVad har ni för förslag på GNDN (Go nowhere, do nothing) klocka gubbar ?
Denna ligger bra till hos undertecknad.
NederländernaVartifrån utgår Serious Watches och dina Amigos ?
Tack för tipset . Varm Oboy kanske funkar ?