Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jojo, men majoriteten av alla ”mikroklockor” är ju just dykareHur fet var inte denna då?!
Drog på en länk jag fick med. Blev ju inte lättare på handleden direkt
Absolut, det är tråkigt. Brukar sällan bli imponerad, men denna tyckte utmärkte sig positivt... om än lite högt prissatt.Jojo, men majoriteten av alla ”mikroklockor” är ju just dykare
Själv äger jag ju en Ocean Rover Ginault så jag är ju ej själv utan ”synd”Absolut, det är tråkigt. Brukar sällan bli imponerad, men denna tyckte utmärkte sig positivt... om än lite högt prissatt.
Fast 8000 kr??Hur fet var inte denna då?!
Någon som har ett rött 22mm gummi över?
Skick inte särskilt viktigt, ska sitta på en beater
Har diverse band i 20 & 22mm att byta med om man önskar, annars Swish
Kommer kosta 6495:- vid släpp, och då får man även med ett gummi och nato jag lutar åt en blåFast 8000 kr??
Håller med. Även om det var 6500 pre-order. Men oavsett finns det mycket annat att välja på i denna prisklass, från väletablerade märken dessutom. Ruskigt snygg var den dock!Fast 8000 kr??
Uj, somrigare än det där går nog inte
Ballt projekt, lycka tillKlockarmband av återvunna fiskenät och rep från Västerhavet. Ett projekt som jag jobbat med ett halvår och som just nu är en pågående kampanj på Kickstarter. Postern är inspirerad från 50 och 60-tal som är min tidsålder gällande klockor i allmänhet.
Kickstarter
Byte till Certina…
om någon har lite roliga 22mm band till salu som passar större dykare hojta gärna till får beställa annars. Hur är cns ”isogummi”? Någon som vet
Kasst... dåligt tom för att vara CNS
Riktigt tjusig! Vad är det för mått på den?
39mm diameter, 46mm L2L och 20mm mellan bandhornen gissar jag. Mech-quartz från Seiko (VK) är ytterligare en kvalificerad gissning.
Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"
Fullt normalt. :) Är du säker? Normalt för Seiko NH35 eller vad menar du? Min Geckota med ETAverk startar datumväxlingen lite mjukt och diskret vid 23:30 oh har en mycket snyggare övergångklocksnack.se
Helt ok tycker jag väldigt mjuka.
22?Helt ok tycker jag väldigt mjuka.
Har ett gult som ej används.
22?
Om inte @Jockinho är sugen så kan jag vara, är det pippigult eller kissisnögult?
Jahaaaa, rapsgult!
Yes med quick.Jahaaaa, rapsgult!
22 å raka ändar right?