Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Serious Watches är en klass för sig när det kommer till kundservice. Hela unboxing-momentet är oslagbart!Blev även beställning på denna . Håller tummarna nu för snabb leverans från Gnomon och Serious Watches .
Snyggt!! Han ser nöjd ut, kul! Hälsa och gratta!
Låter lovande , är första gången jag beställer därifrån . Positivt överraskad än så länge då jag fick precis mejl att klockan är skickad . Gnomon skulle det ta 1-2 dagar att skicka då deras urmakare skulle först plocka bort förstoringsglaset på datumet.Serious Watches är en klass för sig när det kommer till kundservice. Hela unboxing-momentet är oslagbart!
Snyggt!! Han ser nöjd ut, kul! Hälsa och gratta!
@VonSådärja! Där satt den
Jodå, burit båda vid nått tillfälleLite nytt idag. Två från @Silverglantz och den sista från Yemas sommarrea dock var alla tre "nya". Vad tusan Glantzen, har du inte ens plastat av dem?
Tycker den blir väldigt platt & livlös med vit tavla och vita index synd, för designen i sig är ju helt on point.Baltic Aquascaphe finns nu med somrig, vit tavla!
Jag är också lite delad, tror att den hade gjort sig mycket bättre med högblank tavla.Tycker den blir väldigt platt & livlös med vit tavla och vita index synd, för designen i sig är ju helt on point.
Nää, det där blev ju inget bra. Livlös. Då är dom blå och svarta varianterna mycket bättre med sina gilttavlor.Baltic Aquascaphe finns nu med somrig, vit tavla!
SW är supersnabba, smaklig måltid ocksåFick precis mejl från UPS gällande planerad leverans imorgon redan från SeriousWatches ? Snacka om snabba puckar .