Siesta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag vill ha en isländsk katt också.
Siesta.
Känns som en hockeypuck äfter gårdagens 36mm. Island Watch med Pacman tavla.
Time för bad!Fan, försmäktar i 30-gradig värme! Fan att man aldrig är nöjd…
Tips på trevliga och färgglada mikrodykare på 42mm ?
Dom såg riktigt trevliga ut . Såklart inte hehe . Tack för tipset .Inte mikro kanske men mikrobilliga och trevliga. Något moddade dock men det kostar nada det också så... .
Tyvärr har jag inte dom kvar, som så mycket annat .
Certina PH500? Lite större men ruskigt finaDom såg riktigt trevliga ut . Såklart inte hehe . Tack för tipset .
Vore dock kul med något gult eller orange på 42mm som jag upplever är min sweetspot.
Dom såg riktigt trevliga ut . Såklart inte hehe . Tack för tipset .
Vore dock kul med något gult eller orange på 42mm som jag upplever är min sweetspot.
Den där var verkligen fullträff . Läste att Certinan har 48mm L2L så borde se bra ut på handleden trots 43mm boett ?Certina PH500? Lite större men ruskigt fina
Perfekt kombo . Har varit sugen att prova San Martin .Du får kompromissa lite. Jag kör 41mm vitt och somrigt på handleden och orange på huvudet istället. Killer kombo-deluxe
Den blåa scuba duden var ruggigt fräschInte mikro kanske men mikrobilliga och trevliga. Något moddade dock men det kostar nada det också så... .
Tyvärr har jag inte dom kvar, som så mycket annat .
Den blåa scuba duden var ruggigt fräsch
Grym klocka! Har typ 16-16,5cm runt handleden. Satt bra!Den där var verkligen fullträff . Läste att Certinan har 48mm L2L så borde se bra ut på handleden trots 43mm boett ?
Sicken entré, varmt välkommenHej alla
Ny i skrivare i tråden, har dock följt denna väldigt aktiva tråd ett tag.
Tänkte göra ett försök på byteslördag. Grävde lite i gömmorna och hittade en Marloe Lomond, som jag tror är relativt ovanlig på forumet.
Handuppdragen mikrokronograf. Klockan är ungefär 3,5 år gammal, använd ett fåtal gånger. Originallädret är helt oanvänt. Dock saknas låda, cert, etc.
Spec:
*43 mm diameter, 13,5 mm hög (inkl. glas), *22 mm armband
*Glasbaksida
*Seagull ST1901 21,600bph column-wheel manual mechanical movement
*5 ATM / 50M water resistance
Bytesförslag:
*Traska Commuter
*Traska Freediver
*Lorier Falcon series 2
*Lorier Hydra series 2
*Sinn 556 I M/RS (med pengar upp från min sida)
*Något annat i liknande stil
I övrigt fortsatt trevlig helg
Vackert , det orangea bandet gör de lilla extra. Låter positivt med storleken och att den satt bra på handleden då jag själv bara har 17,5cm runtom mina handleder.Grym klocka! Har typ 16-16,5cm runt handleden. Satt bra!
Såg ut att sitta perfekt på dina handleder .Grym klocka! Har typ 16-16,5cm runt handleden. Satt bra!
Varför välja bort bubblan?Efter en heldag på beachen 🏖🏝 med familjen fick det bli klockbyte vid hemkomst och ikväll blir det unna oss en varsin pizza .
Ok, tack för svar! Kul, den var jättefin!Boetten är från Aliexpress, timelee store.$ 22,40 med frakt och moms. Tavla och visare är från Ebay, raffles-time i Singapore, $50,62 med frakt och moms. Värket, Miyota 8215 samt länken hadde jag redan, män värken ligger runt $30.
Handlar hälst från Singapore, snabbare frakt och ingen transit.
Tycker det ser betydligt mer stilrent ut utan bubblan men givetvis smaksak .Varför välja bort bubblan?
Kul med semester..
Vackert , det orangea bandet gör de lilla extra. Låter positivt med storleken och att den satt bra på handleden då jag själv bara har 17,5cm runtom mina handleder.