Haha
Tänkte mera ett passivt "se mellan fingrarna", inte ett aktivt ställningstagande.
Fördelen är ju så klart att jag nu kan skriva vad jag vill om dig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha
Underbart @ChumbaBra lume är en förutsättning när man är 50m under jord i en småländsk gruva iklädd iklädd shorts i +5 grader.
Magiskt foto, första gången Kontikin ser liten utBandbyte nu blir det plurret.
Är inte Rålex väldigt lik också?Är väl högst troligt att casen kommer från samma (kinesiska) fabrik... är inte Tisell väldigt lik också?
Sen kan ju urverk, tavla osv monteras på olika ställen...
Wow vad fint! Var är detta?Bra lume är en förutsättning när man är 50m under jord i en småländsk gruva iklädd iklädd shorts i +5 grader.
Tänkte precis citera och skriva att det låter som något @Equilibrium skulle gilla.... men jag hann inteUnderbart @Chumba
You know you’ve been me !Tänkte precis citera och skriva att det låter som något @Equilibrium skulle gilla.... men jag hann inte
Jag vill ha din Smith’s gratisTror jag ska köpa ett oranget band. Inte till min Smiths, men till min blåa Lorier. Visst var Barton elite Silicone bäst? Tyckte jag såg en recension här för någon dag sedan.
Tror jag ska köpa ett oranget band. Inte till min Smiths, men till min blåa Lorier. Visst var Barton elite Silicone bäst? Tyckte jag såg en recension här för någon dag sedan.
Det var faktiskt en sjuk upplevelse. Kleva gruva heter det. Men satan vad kallt det var, speciellt i början.Wow vad fint! Var är detta?
Tror jag ska köpa ett oranget band. Inte till min Smiths, men till min blåa Lorier. Visst var Barton elite Silicone bäst? Tyckte jag såg en recension här för någon dag sedan.
Grymt, tack för svaret! Du gjorde det lätt för mig, det får bli ett Barton! Och, jäääkligt snygg Doxa!Jag är klart förtjust i Barton Elite. Tror annars åsikterna är lite delade - de mera hardcore real-divers gruppen tycker nog att de är lite för taniga. För mig, som tycker Seiko-gummin, Isofrane etc etc är lite för tjocka/otympliga, så känns modellen rätt perfekt.
Ett band för desktop-divers m.a.o
Snabbfästen för bandstiften är ett klart plus. Gillar också att man får med två längder på spännesdelen - det gör att även jag, som har taniga handleder, kan slippa att se den förhatliga flärpen när man tittar på klockan framifrån.
Jag gillar hur du tänker... Och vem är bäst då tro?Ett orange tropic... vore inte de snyggare?
Off topic, men vad är det för tatuering du har med stjärnan o halvmånen?Efter en heldag på beachen 🏖🏝 med familjen fick det bli klockbyte vid hemkomst och ikväll blir det unna oss en varsin pizza .
Jag gillar hur du tänker... Och vem är bäst då tro?
Jag är försiktig med Barton Elite efter att ett slets av vid quickreleasen, där har de en svag punkt med hål mitt på det stället som ska hålla när man fastnar med klockan i något.Tror jag ska köpa ett oranget band. Inte till min Smiths, men till min blåa Lorier. Visst var Barton elite Silicone bäst? Tyckte jag såg en recension här för någon dag sedan.
Har religionstema på vänsterarmen .Off topic, men vad är det för tatuering du har med stjärnan o halvmånen?
Var har du köpt delarna? Är alla delar från samma ställe?
Boetten är från Aliexpress, timelee store.$ 22,40 med frakt och moms. Tavla och visare är från Ebay, raffles-time i Singapore, $50,62 med frakt och moms. Värket, Miyota 8215 samt länken hadde jag redan, män värken ligger runt $30.Var har du köpt delarna? Är alla delar från samma ställe?
Och jag vill ha alla dina Timex (Timexes, Timex's?) och ytterligare 4 veckors semester!Jag vill ha din Smith’s gratis