Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skx009, som han fick i 70 -årspresent av mig.Vad har han som kör för klocka?
Det tvivlar jag inte en sekund på att den är .Den är grym!
Gör sej väldigt bra på mesh också... om man saknar att den inte kommer med länk.
Riktigt bra även på Mesh .
Spexig Tror du inte den är äldre? Jag skulle nog gissa en liten bit in på det ljuva 70-talet Är det min gamla?Kvällens ”guldiga men inte äkta guld-klocka” från Jubghans. Härlig 80-talare som tickar på fint med stadigt gammalt Quartz-verk
Tror inte det. Hittade den på en Second Hand. Enda jag hittat om den är 80-talet men kan ju självklart vara en 70-talare. Du verkar ha större koll än vad jag harSpexig Tror du inte den är äldre? Jag skulle nog gissa en liten bit in på det ljuva 70-talet Är det min gamla?
EDIT: Fun fact, sitter ett 667.70 i den, tillverkades mellan 78 och 81
Då är det nog inte min gamla, den sålde jag här. Vi kan ha rätt båda två, 50/50 ju om den tillverkades mellan 78-81Tror inte det. Hittade den på en Second Hand. Enda jag hittat om den är 80-talet men kan ju självklart vara en 70-talare. Du verkar ha större koll än vad jag har
Haha sant. Vad var din i för skick. Min är ganska sliten i glaset samt trög i kronanDå är det nog inte min gamla, den sålde jag här. Vi kan ha rätt båda två, 50/50 ju om den tillverkades mellan 78-81
Den var i väldigt bra skick vad jag kan minnas, men hade fått en smäll på ena bandhornet...Haha sant. Vad var din i för skick. Min är ganska sliten i glaset samt trög i kronan
44mm med 24 bandbredd, så ägentligen en monster.... Rimliga är dom, NH35, safirglas och ceramisk bezel för 1200 Nok är inte illa. Jag chattade med ägaren och dom planerar en 39-40mm version så småningom.cool! inte direkt dyra heller! 42mm?
Blev denna efter badet, men byter nog ev sen igen…
Hmm du kan behålla denOch jag vill ha alla dina Timex (Timexes, Timex's?) och ytterligare 4 veckors semester!
Troligtvis bättre än min då. Lite sugen på att serva den snart. Minns du vad du fick för din?Den var i väldigt bra skick vad jag kan minnas, men hade fått en smäll på ena bandhornet...
Det var inte mycket, ett par hundra typTroligtvis bättre än min då. Lite sugen på att serva den snart. Minns du vad du fick för din?
Den ser sjukt fin ut men också skönt att du bekräftar mina aningar och anledningarna till att jag avbröt min pre-orderFortfarande otroligt charmig. Men som bekant är ju kärlek sällan logisk.. Kort sagt. Klickar inte 100. Tänkte höra här först om någon är sugen. Dra ett pm
Sounds about rightDet var inte mycket, ett par hundra typ
Den ser sjukt fin ut men också skönt att du bekräftar mina aningar och anledningarna till att jag avbröt min pre-order
Den är faktiskt lite smårolig. Sitter boetten fasttryck i gummit eller hur fasen är den konstruerad?Rdnuae startar dagen iaf…
knep just chucks sbbe001 på K&S, blir det funkigaste dykaren i tråden?
Näe, skruvade gummi på sidorna. Bandet går ta bort men udda mått på. Oavsett rolig designDen är faktiskt lite smårolig. Sitter boetten fasttryck i gummit eller hur fasen är den konstruerad?
Den är verkligen hemsk, bra köp med andra ordRdnuae startar dagen iaf…
knep just chucks sbbe001 på K&S, blir det funkigaste dykaren i tråden?
Den är verkligen hemsk, bra köp med andra ord
Seikos moodboard när det begav sig
Jaa för tusan, tycker också den är superkul! Automat och jag hade jag köpt med en gångeller hur, varit nyfiken på den pga just den är så knepig. Och till det priset den kostade måste man ju testa!
Jaa för tusan, tycker också den är superkul! Automat och jag hade jag köpt med en gång
Den är verkligen hemsk, bra köp med andra ord
Seikos moodboard när det begav sig
Min gissning är att det är en klocka som designades till nästa Ridley Scott film, efter Alien II. Där Seiko Giugiaro användes på Ripleys arm:eller hur, varit nyfiken på den pga just den är så knepig. Och till det priset den kostade måste man ju testa!