OK, förstår! Hör gärna av dig om du blir sugen på att flippa, är svag för Giugiaro-Seiko.Nepp fristående gummiband! Går att skruva bort gummidelarna men ser udda ut då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
OK, förstår! Hör gärna av dig om du blir sugen på att flippa, är svag för Giugiaro-Seiko.Nepp fristående gummiband! Går att skruva bort gummidelarna men ser udda ut då
Här inne är allt i någon mån antingen affordable eller micro eller båda... Inklusive GSEn svindyr klocka från Seiko är väl varken affordable eller mikro
I feel yah, har 4st paket att hämta så fort vi är hemma...Typiskt postnord att överträffa förväntningarna när man är 60 mil bort...
Allt är relativt.En svindyr klocka från Seiko är väl varken affordable eller mikro
Bra val av klocka. Jag gjorde samma val nu när det nalkas grill och bärs.Ingen liten rackare.
Din mamma är relative.Allt är relativt.
True, she is my relativeDin mamma är relative.
Förlåt, tiden på västkusten påverkar min nivå.
Kunde ju ha varit Öckerö... Finns det fortfarande bara tre efternamn i den kommunen?True, she is my relative
Orust har ju långt gången inavel så nivån är väl därefter...
True, she is my relative
Orust har ju långt gången inavel så nivån är väl därefter...
Kanske affordable för någon? Kanske mig, kanske dig?En svindyr klocka från Seiko är väl varken affordable eller mikro
Kanske spelar det ingen roll, kanske kan man njuta av bilderna på en fin klocka utan att lägga för mycket vikt i vad den kostar.Kanske affordable för någon? Kanske mig, kanske dig?
En mycket, mycket snygg klocka är det iallafall.
En sådan har jag funderat länge på, har vart rädd för tull bara.Dagens mikro.
Jag lär nog sälja min efter jag fått min nuvarande annons såld.En sådan har jag funderat länge på, har vart rädd för tull bara.
Väldigt lyckad den där, högsta betyg! 5/7
Är det den mindre varianten? Beroende på hur det går med min Certina kanske jag slår till.Jag lär nog sälja min efter jag fått min nuvarande annons såld.
Identisk boett som skx013.Är det den mindre varianten? Beroende på hur det går med min Certina kanske jag slår till.
Tack bubben! Har gjort en grej med den idag, ser du vad?Väldigt lyckad den där, högsta betyg! 5/7
Jag har mina aningar utifrån rysstråden är jag rätt ute?Tack bubben! Har gjort en grej med den idag, ser du vad?
Hoppas ni har det bra på Orust och att du bränner dig på en brännmanet
wink winkAtt man inte kan sluta surfa bilder på ett visst klockmärke under flera år betyder väl att man måste köpa, eller hur?
Variant fet-stor (tyvärr LE):
Variant smutt:
Lånade bilder från franskt M.A.T-forum.
Helt rätt aningarJag har mina aningar utifrån rysstråden är jag rätt ute?
Inga brännmaneter men hade en fästing i ljumsken, duger det?
Jävlar i min låda så bra den där var
Hur är friktionen mot huden?Testar CNS budget gummin. För dryga 60kr/st måste jag ändå medge att dom är helt okej. Väldigt mjuka och matta utan att bli trubbiga i materialet. Skulle jag komma med någon invändning skulle det väl vara tjockleken. Hade för min del kunnat vara någon mm tunnare.
Fin den där, bar den stort?Tycker Mido är bra grejer och rätt så sällsynta i Sverige jämförd med Tissot/Certina m.fl
Hade en Multifort two crowns för några år sen och saknar den då och då.
Ha tittat lite på deras dual time som är en äkta GMT med ett modifierad Powermatic 80 där den vanliga timvisaren flyttas stegvis i stället för 24h visaren som det oftast är på "billigare" GMT-klockor.
Jag skulle säga lent, om du tänker typ pudrad vinylhandske Jävla svårt att förklara men absolut inte trubbigt på något vis. Sitter riktigt skönt.Hur är friktionen mot huden?