Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
kAn hA FeL såklart men mässing är ett vanligt material i urverk och delar
Det har du rätt i! Tyckte bara att det verkligen inte såg ut som mässing!
Så ruggigt nära en superhit för mig men tavlan sabbar det för mig. Inte såld på megalumeplupparna och 24h markeringarna alldeles för otydliga på en klocka som är en dedikerad GMT. Synd på så rara ärtor/bra för min plånbok.Kommande Maen gmt ser ju riktigt trevlig ut!
dubbelpipigt en självklarhet när P.I.M.P spelas (lite för varmt för leopardpälsen tyvärr… @Lord_tito88 låren som är skriven för din g-shock )
Bara du byter på fredagar så är jag nöjdJag saknar inte att byta klocka så det är väl ett gott tecken.
Det är säkert mässing som reagerat på något så det fick kopparton.kAn hA FeL såklart men mässing är ett vanligt material i urverk och delar
Fasen, nu gjorde du mig peppad på småpyssel också, mot grottan!
Väldigt snygga! Kommer även de vanliga tropic i de nya färgerna? Är sugen på både vitt, gult och orange men är inte något fan av quick release.
Vart har du varit? Du är saknad här i tråden. Saknar dina inlägg.Haha! Får lyssna på den ikväll
Snyggt och tack själv Kontrar med tillfälliga ersättaren Lidl GMT
Väldigt snygga! Kommer även de vanliga tropic i de nya färgerna? Är sugen på både vitt, gult och orange men är inte något fan av quick release.
Vart har du varit? Du är saknad här i tråden. Saknar dina inlägg.
Köpte ett annat med Quick Release - bytte till vanliga pinnar.Samma här, blev lite besviken när jag upptäckte det var sådana.
Köpte ett annat med Quick Release - bytte till vanliga pinnar.
Vad fotar du med, Hubble ?Många solnedgångar. Jag kontrar med kvällens måne (sry för OT)
Jag ska undersöka saken. Borde annars gå att fimpa quick release och ersätta med vanliga bandstift.
Samma här, blev lite besviken när jag upptäckte det var sådana.
Håller med föregående talare att det känns fel med hål i gummit där.Bara att fimpa. Gjorde det på mina zd som jag tror kommer från samma tillverkare?
Tog en tång, greppade och roterade så lossnade kulan och pinnen.
Kanon, tack!Jag ska undersöka saken. Borde annars gå att fimpa quick release och ersätta med vanliga bandstift.
Nej, det är precis det där jag känner också, har hellre ett helt band.Självklart funkar det men själva bandet känns inte gediget med ett hål mitt i den delen som sitter runt bandstiftet.
Hahaha det hade varit något! Nej en basic systemkamera med teleobjektivVad fotar du med, Hubble ?
Kommer de från @Feskarn från samma tillverkare som Zuludiver (Bonetto Cinturino antar jag)? Galet bra band i så fall.Bara att fimpa. Gjorde det på mina zd som jag tror kommer från samma tillverkare?
Tog en tång, greppade och roterade så lossnade kulan och pinnen.
RandigtEnfärgat eller randigt?
Håller med föregående talare att det känns fel med hål i gummit där.
Inte vill man väl att gummit ska ha hål, då försvinner vitsen att använda gummi liksom..