AndyJ
Silver
Ja det råkade bli så. Supertrevlig men det är ju ingen BMW. Allra helst hade jag nog velat ha en AlfaSkaffat Tesla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det råkade bli så. Supertrevlig men det är ju ingen BMW. Allra helst hade jag nog velat ha en AlfaSkaffat Tesla?
Tror jag detNöjd kille!
Feeeeeet! Ser riktigt bra ut!Bra bang for the buck
Mako på länk igen, tror det ändå är bästa kombon…
Wohaha, sitter och letar online efter en winder och tänker när jag såg denna via google att det måste vara lärorikt såklart " Obs priset framkom inte, faktiskt hade det gjort länken än mer intressant att titta på "Godkväll gänget. Ville bara tipsa om denna, om någon av er går i tankarna att köpa en watch winder har Willys ett billigt alternativ (av kvalitet såklart):
Frisbeegolf ?Får storstryk av frugan
Väldigt snygg klocka och förpackningen är ju helt fantastisk!Jag måste fansiken sluta att slösurfa efter intressanta klockor på nätet. ”Råkade” lägga en deposition på denna. 2 stycken förköp kvar om någon skulle känna sig sugen.
Bilderna är gasgasbones egna.
https://www.gasgasbones.com/the-watch
Ja precis, vi är barnfria så det blev köp av diskar och en runda. Tack den är rätt trevlig faktisktFrisbeegolf ?
Fet Ginault längs med vägen.
Bra jobbat. Påminner mycket om Baltics bidrag till only watch som var typ den klockan som "stal showen".Får ”spamma” lite med vår nya chrono. Mest för att jag helt ärligt är så jäkla stolt och nöjd över den! Här är den på original-läder! Bilden är tagen av min kollega Oskar!
Lovar att det blir lite Seikos, Doxa och Vostok sen!
Strävar alltid efter att vara upplysande! Kul att du hittade hitWohaha, sitter och letar online efter en winder och tänker när jag såg denna via google att det måste vara lärorikt såklart " Obs priset framkom inte, faktiskt hade det gjort länken än mer intressant att titta på "
Väljer du fullbild? Om ja: då vet jag inte. Om nej: TestaFråga: varför får jag inte ut mina bilder i full stl. De är alltid mindre än alla andras här på KS. Ngn med ett bra svar?
Fråga: varför får jag inte ut mina bilder i full stl. De är alltid mindre än alla andras här på KS. Ngn med ett bra svar?
Väljer du fullbild? Om ja: då vet jag inte. Om nej: Testa
Klicka först på infoga efter att du bifogat filen. Sedan enligt nedan bild.
Tackar! Så är det säkert då. Ngt du gör varje gång?Väljer du fullbild? Om ja: då vet jag inte. Om nej: Testa
Klicka först på infoga efter att du bifogat filen. Sedan enligt nedan bild.
Tackar!Ny rad också för varje bild...
Yema Quartz känns klart affordable. Snygg som få, men jag brottas lite med känslan av att den är lite för liten m sina 39mm.
Tackar!Bra jobbat. Påminner mycket om Baltics bidrag till only watch som var typ den klockan som "stal showen".