Yes, varje gång seså, upp med en bild nu och testaTackar! Så är det säkert då. Ngt du gör varje gång?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes, varje gång seså, upp med en bild nu och testaTackar! Så är det säkert då. Ngt du gör varje gång?
Har du koll på dina kollegor så ingen av dem extraknäcker för Baltic?Tackar!
Vill bara klargöra att vår klocka var helt färdig och vi hade tillochmed lagt ut teasers när Baltics only watch-bidrag offentliggjordes.
Kul och lite kusligt när jag såg deras klocka!
Haha! Skulle vara det då!Har du koll på dina kollegor så ingen av dem extraknäcker för Baltic?
Mer än rätt så trevligt, supersnyggt!Den orange timmvisaren uppmanar till test av orange tropic på super-CW.
Blev rätt så trevligt tycker jag.
CW är alltid snygga i profil
Kul klocka! Vad är det för specs på en sådan?
Rockar denna lilla busen på skogsvägarna ute i Vaxholm
Kul att ha dig tillbakaTaskigt internät här på vischan men gör väl ett försök då...från gårdagskvällen #gonediving
Semesterliving kärlek hashtag ända till 20 överTaskigt internät här på vischan men gör väl ett försök då...från gårdagskvällen #gonediving
Kul att ha internetuppkoppling igen även om den nog är kortvarig (för nu) haha, ses säkerligen snart igenKul att ha dig tillbaka
Bästa bandet på den hittilsDen orange timmvisaren uppmanar till test av orange tropic på super-CW.
Blev rätt så trevligt tycker jag.
CW är alltid snygga i profil
Vad är det för gummi på Squalen, original? Ser kanonsnyggt ut!Efter närmare eftertanke har jag kommit till den slutsatsen att jag verkar gilla orange gummi
Haha, ja på bild går den ju fel hela tiden . En ganska tung sak men inte alltför stor. Lug to Lug 45mmSå jävla cool! Grattis!
Jag är ju en sucker för 70-tals-chronos! Är den stor?
Men du får ju ställa tiden, nu går den 12 timmar fel!
Vad är det för gummi på Squalen, original? Ser kanonsnyggt ut!
Oki, snyggt som fasen var det iafFöljde med i paketet från Hong Kong.
Har Squale spänne i alla fall så det kan vara originalgummi.
Eller så har snubbarna i HK satt Squalespänne på ett AM band
Taskigt internät här på vischan men gör väl ett försök då...från gårdagskvällen #gonediving
Efter närmare eftertanke har jag kommit till den slutsatsen att jag verkar gilla orange gummi
...eller inte Fick urverken precis innan jag drog förresten, såg kalas ut.Äääntligen!