• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Ojojoj, lika bra som jag hade hoppats på 😍
Bärs möjligen lite litet men klockan i sig är helt magisk! 😃
Tack @Watcharound och alldeles för många öl för köpet! 😘🤣
FC57CBDB-2249-460F-9077-837B081B8A89.jpeg

Dagen började med Hydro..

20210805_073005.jpg

Sedan kollade jag brevlådan och fann ett vitt Tropic! 😍 Stort tack @JonasUppsala 👌

20210805_145722.jpg
20210805_144738.jpg

Sen ploppade det till i telefonen, var postnord som ville säga att min Tissot gentleman hade kommit fram! 😃👍

20210805_141636.jpg
20210805_144945.jpg
20210805_145024.jpg

Väldigt nöjd med dagens skörd!
Första känslan av Gentleman var positiv!
Hade inte allt för höga förväntningar då jag tänkte att den kunde bli lite tråkig..
Tror den blir tokfin med rätt band! 👍

Det stämmer gällande reklamationsrätt. Dock står det såhär om man söker på nätet. "EU law give you a two-year guarantee for any new goods bought from a professional trader based in the EU. During this two-year period, the trader is responsible for any fault in the product." Hur svårt/enkelt detta blir att driva är en annan sak. Mi-watch ser ut att hedra detta "Each Gruppo Gamma timepiece is warranted against manufacturing defects for 24 months from its date of purchase." Således har man 1 år längre garanti om man handlar från dem.

Håller med gällande storleken, önskar jag kunde bära upp den men är tveksam :(
Kanske någon vänlig själ som bor i närheten och som har lust att ses över en kaffe så man kan få prova :)
Jag har goda erfarenheter av Mi-watch. De tog alla transportkostnader och hade dessutom bifogat ett extra band när jag fick tillbaka min Chrononaut efter service.

Tillbaka
Topp