Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad ÄR det för zodiac näst upp till vänster???Då har man 2 quartz-field på väg hem... Perfekt inför hösten
Men det saknas plats i lådan... Nån som är sugen på något:
Nej, inte den gula.
Det vet du men kan bara erbjuda bytenDå har man 2 quartz-field på väg hem... Perfekt inför hösten
Nej, inte den gula.
Vad ÄR det för zodiac näst upp till vänster???
Det vet du men kan bara erbjuda byten
VÄRLDENS SNYGGASTE KLOCKA!! @Eric Jajjamensan PEn Desert Master. Kungen av Zodiac
Käkar AquaTerra till frukost
#gubbjävlarsomintegillarmesh
VÄRLDENS SNYGGASTE KLOCKA!!!VÄRLDENS SNYGGASTE KLOCKA!! @Eric Jajjamensan P
Den där 7005:an borde hamna hos mig! Hur löser vi det?Då har man 2 quartz-field på väg hem... Perfekt inför hösten
Nej, inte den gula.
Den där 7005:an borde hamna hos mig! Hur löser vi det?
Red Dot är för jäkla mysigDå har man 2 quartz-field på väg hem... Perfekt inför hösten
Nej, inte den gula.
Red Dot är för jäkla mysig
Haft en sån? Ångrar jag sålde, och på tok för billigtJapp
Hade hela lådan full med Zodiacs och har bara sparat de två bästa
Denna kanske?Hej tråden!
Någon som vet om det finns ett affordable alternativ till denna typ av klocka alltså en flieger chronograf?
(bild snodd)
Haft en sån? Ångrar jag sålde, och på tok för billigt
såg den, jätte fin men är tyvärr inget stort fan av den blåa tavlanDenna kanske?
Avslutad - Alpina Startimer Chronograph NY! Såld!
Säljer en helt ny Alpina Startimer Chronograph Quartz (AL-371NN4S6B). All plast är kvar på klockan och lådor och garantikort är förstås även de i perfekt skick. Färg: Blå Storlek: 42mm Pris: 5.500:- nu 5.000:-nu 4.500:- +köparens val av frakt . Listpriset ligger på det dubbla. (Den säljs på...klocksnack.se
Den var 41mm om jag minns rätt. Bland dom skönaste solida länkar jag haft.Wow!
Väldigt eftertraktad modell
Hade du största (dyraste) storleken?
Jag har bara haft red doten och en pepsi gmt från perioden innan Fossil.
Har precis öppnat paket...