Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En sån där bronsare ligger ruskigt nära till hands att bli nästa affordable om det dyker upp någon!
Känner att jag spammar tråden nu men någon som har åsikter om cns Tropic v.2? Eller bättre köpa ett från watchwear?
Och någon som testat deras Bundstrap?
Japp, helt värdelöst, fruktansvärt!
Ja min kommer i alla fall aldrig att flippas
Tropic eller båda?
Alpina startimer pilot ?Hej tråden!
Någon som vet om det finns ett affordable alternativ till denna typ av klocka alltså en flieger chronograf?
(bild snodd)
Den enda fördelen med cns tropik är att de är lite kortare för oss med taniga armar. Annars skräp som sagt.Tropic...
Hej tråden!
Någon som vet om det finns ett affordable alternativ till denna typ av klocka alltså en flieger chronograf?
(bild snodd)
Tänker spontant på Sinn 356 (inte aaaalls för att jag precis fått hem min )
Men den kanske inte kan räknas som affordable.
Absolut kompisVa tusan, får man med en sån där när man beställer köttbullar på Ikea? Det blir väl sensation?
den har jag haft på min vilhöver lista länge men än så länge är den lite för dyrTänker spontant på Sinn 356 (inte aaaalls för att jag precis fått hem min )
Men den kanske inte kan räknas som affordable.
Strela eller Red Star kanske?Hej tråden!
(bild snodd)
den första var lite för ”out there” men den andra var snyggStrela eller Red Star kanske?
Ligger ju en rätt fräsig mekanisk Poljot ute på köp/sälj annars.Hej tråden!
(bild snodd)
100% designkopia typ, men ändå:Nu är jag jobbig och kommit på att en flieger chronograf i svart pvd hade varit jäkligt coolt denna var tyvärr lite för stor:/
väldigt fin men hade helst undvikit homager100% designkopia typ, men ändå:
Edit: 41mm
Någon Chase Durer modell Pamela ?väldigt fin men hade helst undvikit homager
riktigt fet faktiskt men väldigt svåra att hitta?
Chronos är inte riktigt min kopp men om det hade varit det hade jag lätt kört ryskt, finns galet många intressanta varianter, pick your poisonden första var lite för ”out there” men den andra var snygg
Nu är jag jobbig och kommit på att en flieger chronograf i svart pvd hade varit jäkligt coolt denna var tyvärr lite för stor:/