Nya lunar 50th anniversary. Jag är inte helt övertygad men gillar modellen.
gråare stål (eller titan) och guld är ju dock en magisk kombo tycker jag. Något omega fattat genom åren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Begagnat !riktigt fet faktiskt men väldigt svåra att hitta?
Farsan har nya carbon Catalinan han tänkt sälja. Buren 2-3 gånger. Bara höra av dig vid intresse.Catalina | MALM Watches – pilotklockor från Linköping
Pilotklocka Catalina – en personlig klocka som hämtar inspiration från sjöflygplanet Consolidated PBY Catalina. Visare och typsnitt i klockan har inspirerats från mätinstrumenten i cockpit och klassiska dykarur. 41 mm boett i rostfritt stål. Kronograf. Kombinera med flera klockarmband hos MALM...se.malmwatches.com
Catalinan kommer i diverse material och ingen direkt homage, dock 41mm.
Själv sugen på en i PVD
Farsan har nya carbon Catalinan han tänkt sälja. Buren 2-3 gånger. Bara höra av dig vid intresse.
StentuffNya lunar 50th anniversary. Jag är inte helt övertygad men gillar modellen.
Testade en av dessa, dock inte denna utgåvan, I Köpenhamn i förra veckan. Riktigt trevlig på armen och bra pris!Nya lunar 50th anniversary. Jag är inte helt övertygad men gillar modellen.
Just denna kostar väl runt $1000, men håller med om att den "vanliga" har ett klart lockande prisTestade en av dessa, dock inte denna utgåvan, I Köpenhamn i förra veckan. Riktigt trevlig på armen och bra pris!
Stpr numera på listan över tidvisare som ska inhandlas
Ja, den utan rymdgubben kostar runt 5kJust denna kostar väl runt $1000, men håller med om att den "vanliga" har ett klart lockande pris
Micromåndag!
Känns inte som om specialutgåvan är värd det dubbla dock, även om den var snygg.Ja, den utan rymdgubben kostar runt 5k
Klart prisvärd iaf
Beror väl på andrahandsvärdet?Känns inte som om specialutgåvan är värd det dubbla dock, även om den var snygg.
Himla fin samling!
När man skall ut å skrapa fönster så är det terror som får förtroendet
SPB143 idag. Mest den och Helson Sharkdiver som fått handledstid senaste veckan.
Stort tackHimla fin samling!
Det värsta är att jag byggt klockjäveln, du ser inte Totte slänga på mesh på sina egna kreationer liksom Allt för att provocera.
#gubbjävlarsomintegillarmesh
Jag har lärt mig av den bästa!Det värsta är att jag byggt klockjäveln, du ser inte Totte slänga på mesh på sina egna kreationer liksom Allt för att provocera.