FOQ
Guld
Han tog bara med sig denna. Nu är det helt tomt hemma hos honom
Den är ju riktigt snygg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Han tog bara med sig denna. Nu är det helt tomt hemma hos honom
Tack M !Den är ju riktigt snygg!
Var hittar man ett så snyggt band?En såndär dag när allt kan dra åt helvete. Lila kändes som rätt accent till det.
Clemence Watches | Photic Diver | British Microbrand
Clemence Watches is a British based watch microbrand. The Photic diver is a robust modern tool watch with classic, styling. It's ready to go from sea to summit and everything in between.www.clemencewatches.com
Känns hyfsat intressant?
Ja men på mig är bara buken stor. Handleden älskar 39-41snygg, men väldigt liten...
Förbaskat trevlig faktisktClemence Watches | Photic Diver | British Microbrand
Clemence Watches is a British based watch microbrand. The Photic diver is a robust modern tool watch with classic, styling. It's ready to go from sea to summit and everything in between.www.clemencewatches.com
Känns hyfsat intressant?
Taskig bild men fick skynda om jag inte skulle vältaÄven idag har det blivit F91w på phoenix nato
Men oj vad nya moncharden ser fantastisk ut. Tutto bella grande
@Equilibrium stort stort grattis! Äntligen! Ser helt klart ut att vara värt väntan
Realism! Alltid braTaskig bild men fick skynda om jag inte skulle välta
Det lär nog bli en del wrist shots här är jag rädd...Grattis till din nya klocka! Och tack!
Jag hoppas såklart den kommer få massor med handledstid och att den ej blir en snabb flipp!
Fler bilder och intryck när du har möjlighet!
Bring it!Det lär nog bli en del wrist shots här är jag rädd...
CNS!Var hittar man ett så snyggt band?
Skulle knappast kalla 39mm "väldigt liten". Bra balanserad och inte för stor, snarare.snygg, men väldigt liten...
Allt beror väl på hur stora handleder man harSkulle knappast kalla 39mm "väldigt liten". Bra balanserad och inte för stor, snarare.
Möjligt, men med tanke på hur många som bär klockor som är alldeles för stora för sina handleder, så behöver det inte betyda att 39mm på nåt sätt är för litet. "För liten" kommer alltid se bättre ut än "för stor" i mina ögon.Allt beror väl på hur stora handleder man har
Och jag noterar att du har Alpinisten som profilbild, mer bilder tack!
Bring it!
Hoppas verkligen du blir/är nöjd med den!
Snyggt Webbe!På väg till jobbet med nya
Mot jobbet!
Kostym från Brothers, 70% REA!Snyggt Webbe!
Bra blå! Inköpt enkom för matchade wristshot? Ha en fin arbetsdag herrn!Kostym från Brothers, 70% REA!
Hur är spännet/låset på de där? Jag hade en SPB117J1 tidigare och den enda anledningen till att den fick lämna var avsaknad av tillräckliga mikrojusteringar vilket gjorde att den aldrig satt perfekt.På begäran kommer lite bilder på Seiko SPB243, nya (och överlägset bästa samtida) Alpinisten.
Macro på visarna. Halvborstade/halvpolerade och knasläckra:
Profilbilden, macro i rätt vinkel och ljus där AR-beläggningen gav en häftig effekt. Ingen dubbelexponering eller nåt här.
Ja riktigt pissa väder. Men visst piggar oranget upp?Satan va det regnar idag.
Bra med en tool om jag behöver gå ut.
Ja så är det ju. För mig sitter ju 40-39 braMöjligt, men med tanke på hur många som bär klockor som är alldeles för stora för sina handleder, så behöver det inte betyda att 39mm på nåt sätt är för litet. "För liten" kommer alltid se bättre ut än "för stor" i mina ögon.
Dra åt helbete vad bra den är! Är du nöjd?På begäran kommer lite bilder på Seiko SPB243, nya (och överlägset bästa samtida) Alpinisten.
Macro på visarna. Halvborstade/halvpolerade och knasläckra:
Profilbilden, macro i rätt vinkel och ljus där AR-beläggningen gav en häftig effekt. Ingen dubbelexponering eller nåt här.
Skulle knappast kalla 39mm "väldigt liten". Bra balanserad och inte för stor, snarare.