Den tavlan är
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den tavlan är
Som vanligt får man dra igång tråden efter natten med lite morgonkaffe utomhus
Grått och vått idag så man får försöka ljusa upp lite.
Passar perfekt med en gul CW då.
Sen är der ju fredag också.
Vad finns det att inte gilla med det?
Inte ett dugg avis. Här står ensamarbete fram till 01 både idag och imorgon på menyn. Får lyxa till det med en champis och en tablettask.Sådär @Von, då var fredagsölet upphällt och fredagsklockan postad i den här tråden. Ordningen återställd? Skål på er kära trådvänner!
En av mina favoriter kommer från någon av Stefan och Kristers buskisar.Kan vara en av de vackraste tavlor jag sett, klockan den satt i var tyvärr bortom all räddning (dränkt) men man får vara glad för det lilla
Jahaaaa ja, vänsterprasslar du mot mig?Sådär @Von, då var fredagsölet upphällt och fredagsklockan postad i den här tråden. Ordningen återställd? Skål på er kära trådvänner!
Är det @Nilas gamla brasilianare?En kamouflerad klocka. Lite vulgärt...
Det stämmerÄr det @Nilas gamla brasilianare?
Någon som kan tipsa om en sida med bra variation av band? T.ex. olika färger på sömmar på läderband, inte bara standard vitt. Den sortens historia.
Du ska inte vara avundsjuk. Det som inte syns på den idylliska bilden är att det tog tio minuter innan jag ens fick smaka på det där ölet för att jag har en obstinat 4-årig dotter och en fem månaders hundvalp som försöker riva hela huset!Inte ett dugg avis. Här står ensamarbete fram till 01 både idag och imorgon på menyn. Får lyxa till det med en champis och en tablettask.
Meh, inte nu igen! Sorry kompis och skål för fanken!Jahaaaa ja, vänsterprasslar du mot mig?
Skål hörni!
Delar av deras gummi-utbud är dessutom samma band som säljs för 2-3ggr priset på bland annat Watchgecko. Kan definitivt rekommendera dem.Watchbandcenter... har mkt band iaf, och billig frakt
En oljefylld Casio?Kvällens val…
vad ska in härnäst?
Hoppas du är nöjd!
Tycker Certina kommit tillbaka bra igen med sina dykare, denna är trevlig likt många andra modeller
Nykomling, HAQ och bra specs. Nu ska vi se om vi kommer överens!
Basic quartz men det är väl ingenting fel med det? Den är ju väldigt prisvärd och gör sitt jobb.Vad är era funderingar kring Seiko VK64, ”simpelt” quartz eller lite premium?
Inget fel på det, tänker bara att Mecha-qvartz var lite roligare, men upplever det tyvärr inte så.Basic quartz men det är väl ingenting fel med det? Den är ju väldigt prisvärd och gör sitt jobb.
Knappast premium men inte heller simpel kvarts. Jag tycker att det är coolt med mecha-kvarts och det är ju urverk som håller. Min favorit är fortfarande SNA411, måste nog skaffa en sån igen.Vad är era funderingar kring Seiko VK64, ”simpelt” quartz eller lite premium?
Baklocket var halvskumt med. En dykare som släpar runt på en rov av någon anledning och man kan väl inte dyka med sin iphone?Jag kikade lite på Scurfas nya Treasure Seeker och den såg fin ut på håll men deras PR-material var inte direkt särskilt smickrande. Vem visar upp det här som att det skulle vara någonting positivt?