Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack snälla men tror jag har en likadan liggandes nånstans redan
Tack snälla men tror jag har en likadan liggandes nånstans redan![]()
Nä för mitt exploderade när jag drog upp det för många varv, POFf ba!Har ditt ett extra fint slipat seiko originalviklås i äkta pressad plåt?![]()
![]()
Min eller från Maranez?Vad köstar en sån där?![]()
Riktigt snygg!![]()
Dalton fick följa med på hotellnatt!
Är högra länken till Skx? Smalnar den av till 18?
Är högra länken till Skx? Smalnar den av till 18?
Ifall den är till salu, så PMa mig. Kanske köper den.
Det är för dyrt! Köper din istället, du flippar nog snartMin eller från Maranez?
Typ 4500kr levererat och klart
Min eller från Maranez?
Typ 4500kr levererat och klart
Riktigt snygg!Vad är det för band? Ser schön ut.
Inget dåligt byte alls! Det gäller att passa på när dem vill hänga med farsan....Dagens microNu för tiden har lördagsöl bytts ut mot tebjudningar med dottern
![]()
Om du nu använder den så sällan så kanske du borde sälja?Tysk affordable idag! Använder den här för sällan men den är så jäkla bra.
![]()
Det tycker du va?Om du nu använder den så sällan så kanske du borde sälja?![]()
Bra sugen på en 104, jag som inte ens gillar daydateDet tycker du va?Borde använda den mer istället, det är en väldigt trevlig klocka. Brukar använda den mer under vinterhalvåret när det inte är badsäsong. Vilket iofs också är jäkligt konstigt med tanke på att den är tät till 200m.
![]()
Brukar inte heller gilla daydate men dels så är det så snyggt integrerat och sen är ju tysk dagskiva sjukt coolt. Jag köpte min utan länken för att jag inte gillade den när jag testade på en passaround men sen slutade det ändå med att jag köpte till länk och det ångrar jag inte en sekund.Bra sugen på en 104, jag som inte ens gillar daydatemen den måste isf ha h-länk
![]()
Velig.. Lutar kanske att den stannaHeads up med denna. Idag rycker den. Men frågan är mot vad![]()
![]()
Och vem vill inte ha "DIE" som datumBrukar inte heller gilla daydate men dels så är det så snyggt integrerat och sen är ju tysk dagskiva sjukt coolt. Jag köpte min utan länken för att jag inte gillade den när jag testade på en passaround men sen slutade det ändå med att jag köpte till länk och det ångrar jag inte en sekund.![]()
Ska ju villigt erkänna att tisdagar är överrepresenterade i min använding av 104an, haha.Och vem vill inte ha "DIE" som datum![]()
När jag köpte min 356:a så valde jag engelskt daghjul för att jag inte ville att det skulle stå DIESka ju villigt erkänna att tisdagar är överrepresenterade i min använding av 104an, haha.![]()
104an har både engelska och tyska på samma daghjul så där kan man alltid välja.När jag köpte min 356:a så valde jag engelskt daghjul för att jag inte ville att det skulle stå DIE![]()
Aah, just ja! Men inte på min104an har både engelska och tyska på samma daghjul så där kan man alltid välja.![]()
Den är ju mångsisig!Velig.. Lutar kanske att den stanna
Skål på er
![]()
Avd. Inte sämre än att man kan ändra sig![]()
ja fasen drog tillbaka annonsen nu. Skall nog fixa ett lite mindre dressigt läder till den som ändå är clean. Den fyller en plats tillsammans med fortis flieger och g10 som annars kanske är lite tooligare inriktade tänker jag =)Den är ju mångsisig!