Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ha den äran! Bra jobbat! Skönaste tråden på forumet enligt mig! Keep it up!Idag mina herrar och damer, är det exakt 5 år sedan jag startade tråden.
Högt och lågt, men nästan alltid en väldigt trevlig stämning. Och därmed den största tråden på forumet!
Ha den äran tråden, på femårsdagen! Hoppas på fem år till!
Och vad passar då bättre än med en tvättäkta mikro och affordable:
God morgon @MoHaha och övriga!Sjukt va gott morgonkaffet var idag.
Hoppas ni är lika heldiga!
Startar dagen med veckans andra nykommare.
Aevig Thor.
Första Aevigen för mig, så ser fram mot att känna på den.
40 mm sportig/dressad.
Och så mesh på det, aldrig fel, det kan vi väl alla hålla med om
Men vad trevligt!Idag mina herrar och damer, är det exakt 5 år sedan jag startade tråden.
Högt och lågt, men nästan alltid en väldigt trevlig stämning. Och därmed den största tråden på forumet!
Bra gjort!Idag mina herrar och damer, är det exakt 5 år sedan jag startade tråden.
SnyggtVarken termobyxor eller kaffeost trots september. Motar bort dem med vitt gummi. Som inhandlats efter trådtips, givetvis.
Durå!
Gött foto den ser nästan lite blå ut.
Tack!Gött foto den ser nästan lite blå ut.
Kämpa!Grattis på 5-årsdagen tråden.
Firar med några klubbor i div storlekar och konsistenser.
Lorier Falcon II?Godmorgon tråden!
Har fått fnatt och är sugen på en väldigt clean klocka som typ en oyster perpetual 36mm helst vit tavla. Någon som har nått affordable förslag?
Precis så fast jag tänkte snarare typ halva det prisetLorier Falcon II?
Ojojoj, stort grattis tråden! Vilken tur att jag fick hem en ny affordable igår som jag kan fira med! Grym klocka för övrigt så tack @KlockTotte för att jag fick ta över den.Idag mina herrar och damer, är det exakt 5 år sedan jag startade tråden.
Godmorgon tråden!
Har fått fnatt och är sugen på en väldigt clean klocka som typ en oyster perpetual 36mm helst vit tavla. Kvarts eller mekanisk spelar ingen roll. Någon som har nått affordable förslag?
Precis så fast jag tänkte snarare typ halva det priset
Mäktigt! Tack för att du startade forumets största (och bästa) tråd! Jag har väl bara varit med i typ fyra av åren men tack för all god stämning och härliga klockorIdag mina herrar och damer, är det exakt 5 år sedan jag startade tråden.
Gick det bra att lämna Bruno på simskolan?Grattis på 5-årsdagen tråden.
Firar med några klubbor i div storlekar och konsistenser.
C3 var ju clean!Här är 2 billigare alternativ
S3 Standard Issue Design White - 36mm Quartz
Our Standard Issue collection is an introduction to Vaer durability in a streamlined design. The S3 combines value and functionality, offering dive-level water resistance and a timeless, minimalist aesthetic in a 36mm case.www.vaerwatches.comC3 Classic White - 36mm USA Quartz
The C3 is the smaller version of our best-selling C5 watch model, combining best-in-class durability with timeless design and functionality. With a 36mm retro-sized case, the C3 is the pinnacle of everyday comfort and function.www.vaerwatches.com
Finns andra vita tavlor också, och länk finns som tillval.
Finns som automat också, men dyrare förståss.
Edit, har själv en i 40mm på väg hem
SnajsigtOjojoj, stort grattis tråden! Vilken tur att jag fick hem en ny affordable igår som jag kan fira med! Grym klocka för övrigt så tack @KlockTotte för att jag fick ta över den.
Jag firar genom att lajka trådens första inlägg som jag inte gjort innanIdag mina herrar och damer, är det exakt 5 år sedan jag startade tråden.
Jag har fått exakt samma sug! Lutar just nu åt en Traska Commuter i vitt. De är slut just nu, men jag kontaktade Traska och de skulle få nya på lager inom kort.Godmorgon tråden!
Har fått fnatt och är sugen på en väldigt clean klocka som typ en oyster perpetual 36mm helst vit tavla. Kvarts eller mekanisk spelar ingen roll. Någon som har nått affordable förslag?
har också kollat på den, riktigt fin tyvärr lite utanför budget just nuJag har fått exakt samma sug! Lutar just nu åt en Traska Commuter i vitt. De är slut just nu, men jag kontaktade Traska och de skulle få nya på lager inom kort.
Commuter — GLACIER WHITE
Unapologetically understated yet striking in appearance — meet the TRASKA Commuter.www.traskawatch.com
En sån här då?har också kollat på den, riktigt fin tyvärr lite utanför budget just nu
Den är egentligen utanför min budget också. Men den är så fin så jag tänkte skita i budgeten och köra ändåhar också kollat på den, riktigt fin tyvärr lite utanför budget just nu
nu snackar viEn sån här då?
Finns här: https://www.klockgiganten.se/seiko-...TKsX1Mvwf5UZBXsyoAtHU7B3rSdIxjDxoC1BoQAvD_BwE
Men borde ju gå att hitta billigare.
Idag mina herrar och damer, är det exakt 5 år sedan jag startade tråden.