• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Godmorgon tråden!
Har fått fnatt och är sugen på en väldigt clean klocka som typ en oyster perpetual 36mm helst vit tavla. Kvarts eller mekanisk spelar ingen roll. Någon som har nått affordable förslag?:)
Kanske en Seiko Snkl41?
20210820_170211.jpg
 
precis tänker samma👍
Annars finns den här att beställa från Sverige. Men då tror jag att det blir billigare med tullen.


Frågan är dock hur stor den egentligen är. Står 38mm men den ser snarare ut att vara lika stor som min SNK809 som är 37mm.
 
Annars finns den här att beställa från Sverige. Men då tror jag att det blir billigare med tullen.


Frågan är dock hur stor den egentligen är. Står 38mm men den ser snarare ut att vara lika stor som min SNK809 som är 37mm.
Den där är väldigt kort lug to lug, därav ser den mindre ut.
 
Annars finns den här att beställa från Sverige. Men då tror jag att det blir billigare med tullen.


Frågan är dock hur stor den egentligen är. Står 38mm men den ser snarare ut att vara lika stor som min SNK809 som är 37mm.
är mer orolig över 3atm vattenresistens😅
 
Tillbaka
Topp