Tomi87
Silver
Kanske en Seiko Snkl41?Godmorgon tråden!
Har fått fnatt och är sugen på en väldigt clean klocka som typ en oyster perpetual 36mm helst vit tavla. Kvarts eller mekanisk spelar ingen roll. Någon som har nått affordable förslag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske en Seiko Snkl41?Godmorgon tråden!
Har fått fnatt och är sugen på en väldigt clean klocka som typ en oyster perpetual 36mm helst vit tavla. Kvarts eller mekanisk spelar ingen roll. Någon som har nått affordable förslag?
Eller varför inte en Timex Milano?Godmorgon tråden!
Den där ser ju riktigt trevlig ut! Och extremt billig. Är du nöjd med den?Kanske en Seiko Snkl41?
+1!Hurra för tråden! .
Tråden som alla gillar men inte erkänner det .
Helt oundvikligt att man inte känner sig lite hård med denna runt handleden, lite som anabola i form av ögondroppar
fin vart hittar man en sån?Kanske en Seiko Snkl41?
Jag hittade en här för kaffepengar.fin vart hittar man en sån?
Jävligt snygg den där! Är det någon som har en till salu, skicka pm!Känner tvärtom, mkt roligare på gummi än länk. Lite mer edge på det
Men @KlockTotte vad händer? Så j*vla bra!Ojojoj, stort grattis tråden! Vilken tur att jag fick hem en ny affordable igår som jag kan fira med! Grym klocka för övrigt så tack @KlockTotte för att jag fick ta över den.
nice, är det tull från creationwatches?Jag hittade en här för kaffepengar.
Seiko 5 Sport automatisk 21 juveler SNKL41 SNKL41K1 SNKL41K mäns Watch sv
Vi erbjuder absolut bästa pris klockor som Seiko 5 Sport automatisk 21 juveler SNKL41 SNKL41K1 SNKL41K herrklocka har boett i rostfritt stål, rostfritt stål armband, automatisk rörelse, kaliber: 7S26 svwww.creationwatches.com
+1 på gummi (trodde aldrig att jag skulle använda den frasen i hela mitt liv, ha ha... )Känner tvärtom, mkt roligare på gummi än länk. Lite mer edge på det
Bra fråga. Förmodligen är det väl det, men den baseras väl på värdet så det borde inte bli så mycket ändå.nice, är det tull från creationwatches?
precis tänker sammaBra fråga. Förmodligen är det väl det, men den baseras väl på värdet så det borde inte bli så mycket ändå.
Fet! är det en Vostok?Ojojoj, stort grattis tråden! Vilken tur att jag fick hem en ny affordable igår som jag kan fira med! Grym klocka för övrigt så tack @KlockTotte för att jag fick ta över den.
Japp men den är moddad av @KlockTotte så jag vet inte hur mycket som är original på den.Fet! är det en Vostok?
Annars finns den här att beställa från Sverige. Men då tror jag att det blir billigare med tullen.precis tänker samma
Den där är väldigt kort lug to lug, därav ser den mindre ut.Annars finns den här att beställa från Sverige. Men då tror jag att det blir billigare med tullen.
Seiko 5 Sports Automaat horloge SNKL41K1
<p> Hos Brandfield köper du de bästa Seiko klockorna som till exempel denna Seiko 5 Sports Automaat horloge SNKL41K1. </p> <p> Denna klocka har en automatisk tidmätare. Urtavlan är vit och är överdragen medhardlex.www.brandfield.se
Frågan är dock hur stor den egentligen är. Står 38mm men den ser snarare ut att vara lika stor som min SNK809 som är 37mm.
är mer orolig över 3atm vattenresistensAnnars finns den här att beställa från Sverige. Men då tror jag att det blir billigare med tullen.
Seiko 5 Sports Automaat horloge SNKL41K1
<p> Hos Brandfield köper du de bästa Seiko klockorna som till exempel denna Seiko 5 Sports Automaat horloge SNKL41K1. </p> <p> Denna klocka har en automatisk tidmätare. Urtavlan är vit och är överdragen medhardlex.www.brandfield.se
Frågan är dock hur stor den egentligen är. Står 38mm men den ser snarare ut att vara lika stor som min SNK809 som är 37mm.
Riktigt snyggt, den finns alltså! Nu blev jag sugen på en orange.Länge sedan jag hade nytt att visa i tråden. Smiths Caribbean 1000.
Boetten, typJapp men den är moddad av @KlockTotte så jag vet inte hur mycket som är original på den.
Riktigt stilren och ser gediget utförd ut. Är det en GMT bezel?Länge sedan jag hade nytt att visa i tråden. Smiths Caribbean 1000.
Riktigt stilren och ser gediget utförd ut.
Försökte googla upp denna klocka och tillverkade, verkar endast hitta https://www.timefactors.com . Stämmer den sidan?
Tror det var öppet 2-3 minuter nu när Caribbean kom… Nästa möjlighet att försöka köpa en är troligen om några veckor. Eller februari, man vet ju aldrig med Eddie.Japp, det är tillverkaren och köpkanalen... öppet 1 minut första söndagen varje grön februari...