• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

även om det inte är fullt så skönt som det låter så ändå, satan vad jag saknar de dagarna! Sverige är inte bäst på allt men lång föräldraledighet är något jag är glad över att vi har, ett privilegium 😊
Instämmer helt. Helt fantastiskt att få spendera så mycket tid med sina döttrar. Och lite klockor hinner man med också mellan varven :)

Otroligt! Klockan är typ 40 år gammal men lyser som Edward Bloms ögon vid en gratisbuffé 😋

Edit: det höll i ca 10 sekunder... 😩

IMG_20210907_001239.jpg
IMG_20210907_001252.jpg

Senast ändrad:
God morgon tråden!

Entligen kom det lite nytt i lådan.
Inte så att man har lidit av klockbrist, men lite nya mikros är alltid kul.
3 fina klockor, Tack @Silverglantz :)
Alla är väl redan kända i tråden men nya för mig, frånsett en som är en modell jag hade för ett tag sen

Startar med Obris Morgan.
Denna har väl studsad lite runt i tråden men vad gör väl det. Entligen blev det min tur 😁

20210907_060509.jpg

Är i en riktig jäkla dipp i klockorna..
Noll bytesförslag på annonsen, kanske testa med försäljning eller bara låta allt ligga ett tag.... 😅
615DF63D-FC3F-4669-BFC5-A045180C7D7A.jpeg
Och jag är ev. intresserad av Montan...

Skulle dock rekommendera dig att lägga undan dem ett tag och se om suget så småningom kommer tillbaka. Båda modellerna är relativt ovanliga på KS så hade varit tråkigt om du ångrade dig.

God morgon tråden!

Entligen kom det lite nytt i lådan.
Inte så att man har lidit av klockbrist, men lite nya mikros är alltid kul.
3 fina klockor, Tack @Silverglantz :)
Alla är väl redan kända i tråden men nya för mig, frånsett en som är en modell jag hade för ett tag sen

Startar med Obris Morgan.
Denna har väl studsad lite runt i tråden men vad gör väl det. Entligen blev det min tur 😁

20210907_060509.jpg
D249513E-3EA5-4CEC-85CF-BBBCF2102F91.jpeg

Säg till om du är sugen på att sälja Seikon separat :)

Och jag är ev. intresserad av Montan...

Skulle dock rekommendera dig att lägga undan dem ett tag och se om suget så småningom kommer tillbaka. Båda modellerna är relativt ovanliga på KS så hade varit tråkigt om du ångrade dig.
Ni kan dra PM om ni är sugna så tar vi diskussionen :)
.... Ångrat en försäljning och eventuellt den modellen jag funderar på att köpa tillbaka.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp