PostNord - föredömligt bra?! Måste varit nåt annat transportbolag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
PostNord - föredömligt bra?! Måste varit nåt annat transportbolag?
Apropå CW c60, idag efter nästan 2 månaders väntan på transport från Australien dök denna upp. Ersättaren för den 43 mm jag hade nån månad men tyckte var för stor: en 38 mm med röd insert. Sitter mycket bra på min smala arm, som förväntat, detta är storleken för mej. Yesss Kvalitet och känsla är ju som vanligt med CW ovanligt bra och tycker det är en av de snyggare med sina visare och guilloche våg-tavla. Ursäkta entusiastiska, snabba och kassa bilder.
Kartongen i hyfsat skick, ingen ny klocka (finns ju inte att köpa!)
Innehåll, allt med inklusive putsduk i litet kuvert.
Klockan med plast på glaset.
Och på armen.
Tack, inte helt lätt att hitta.Grattis till en fin klocka. Bra fångat och väntat!!!
What! Jag trodde du var supernöjd? Jag ska absolut inte döma dig, då jag är exakt likadan, "jakten går vidare"Jakten går vidare så nu avyttras denna godingen, en Christopher Ward C65 vintage 38mm om någon är intresserad. Mycket fint skick.
Kan ångra detta men det är inte första gången isåfall .
Jag är jättenöjd med den men är rastlös, nyfiken på allt och en lätt släng av dum i huvudetWhat! Jag trodde du var supernöjd? Jag ska absolut inte döma dig, då jag är exakt likadan, "jakten går vidare"
Vad ska du ersätta den med?
Haha den beskrivningen känner jag igenJag är jättenöjd med den men är rastlös, nyfiken på allt och en lätt släng av dum i huvudet
Den ska givetvis ersättas av trevliga micros/affordables. Jag är öppen för allt
”I don't expect the white dial before September/October.Satt och slöskummade igenom TZ-trådar och det verkar som att det rör på sig hos timefactors. De två vit-tavlade versionerna av Everest 36an samt lösa länkar om man har en gen1 kommer antagligen att dyka upp snart. Dock kommer inte gen2 med svart tavla förrens gen1 med svart tavla är slutsålda. Skrev förut att det var torsdag morgon man var tvungen att vara snabb, men det var visst tisdag morgon som man kan lägga beställningar, har för mig att det var typ kl08 engelsk tid. Lyckades dock inte klura ut om dem nya kommer nu eller om ett par veckor.
Usch då”I don't expect the white dial before September/October.
Eddie”
Jag som inte skulle köpa fler klockor...Jakten går vidare så nu avyttras denna godingen, en Christopher Ward C65 vintage 38mm om någon är intresserad. Mycket fint skick.
Intresserad!Jakten går vidare så nu avyttras denna godingen, en Christopher Ward C65 vintage 38mm om någon är intresserad. Mycket fint skick.
Den såldes nästan direkt så tyvärr.Intresserad!
Kan tänka mig att den rök på två rödaDen såldes nästan direkt så tyvärr.
Det gjorde den. Stannar i tråden också vilket är trevligtKan tänka mig att den rök på två röda
Stämmer ryktet om att den rör sig mot 031?Det gjorde den. Stannar i tråden också vilket är trevligt
Köparen av ett sånt här attraktivt föremål vill helst vara anonym, men nåt åt det hållet ja .Stämmer ryktet om att den rör sig mot 031?
Förståeligt! Vi får helt enkelt vänta och seKöparen av ett sånt här attraktivt föremål vill helst vara anonym, men nåt åt det hållet ja .
Den anonyma köparen befinner sig i 031-området. Dock kommer inte fler detaljer att avslöjas för att röja köparens identitetStämmer ryktet om att den rör sig mot 031?
Absolut! Även säljaren vill vara anonym får jag reda på nu .Den anonyma köparen befinner sig i 031-området. Dock kommer inte fler detaljer att avslöjas för att röja köparens identitet
Den anonyma köparen befinner sig i 031-området. Dock kommer inte fler detaljer att avslöjas för att röja köparens identitet
Absolut! Även säljaren vill vara anonym får jag reda på nu .
Han skulle väl in på sjukhus så där blir det ingen hjälp.Får ringa GW! Det här är inget vi lekmän kan ta reda på själva
Var inte det anonymt?Han skulle väl in på sjukhus så där blir det ingen hjälp.
*60 minuter knorrande*Får ringa GW! Det här är inget vi lekmän kan ta reda på själva
GW?Var inte det anonymt?
Hahaha bästa på bra länge. Kommer i hans senaste deckare: Klockflipparen: en odyssé i bestående sinnesförvirringRobert As
*60 minuter knorrande*
”Ja, såna här mysterier brukar ju visa sig ha väldigt rimliga förklaringar. Oftast dyker objektet upp igen i allmänhetens ljus, förslagsvis hos en kumpan eller åtminstone någon som delar samma särintresse som de andra inblandade. Det brukar så att säga lösa sig självt för till sist kan helt enkelt inte alla inblandade hålla sig utan det är bara en tidsfråga innan någon börjar posta bilder på objektet på något forum på nätet.”
*37 minuter tunga andningar*
Hmm, jag får försöka själv då, har trots allt 120hp i kriminologiämnenHan skulle väl in på sjukhus så där blir det ingen hjälp.
Grym, grattis! Jag har länge hovrat på köpknappen av en sånNyförvärv för mig men den har figurerat i tråden förut. Känns solid och mycket klocka för pengarna. Jag jämförde med min speedy och den har ju inte riktigt samma kvalitet i spännet tex men kostar också mindre än en tiondel av speedmaster. Tackar @Andy7750 för en smidig affär!
/ P