Böjda stift då antar jag?Det är ett av Formex egna läder .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Böjda stift då antar jag?Det är ett av Formex egna läder .
Yes, type 20 osv är ju så rena de kan bli för tydlighetens skull. Kommer inte ihåg på rak arm om det finns militärur eller motsvarande väldigt råa kronografer med telemeterskala. Gör du visarna lite smalare hade det fungerat för min del, även om jag föredrar utan skalan.Tack för feedback! Du menar att telemeter-skalan gjorde att den kändes mer dressad och att det gick stick i stäv med resten av trycket och visarna?
JappBöjda stift då antar jag?
Tack än en gång för input! Ska kolla lite på olika visare!Yes, type 20 osv är ju så rena de kan bli för tydlighetens skull. Kommer inte ihåg på rak arm om det finns militärur eller motsvarande väldigt råa kronografer med telemeterskala. Gör du visarna lite smalare hade det fungerat för min del, även om jag föredrar utan skalan.
Vad är förresten tanken med den räfflade glasringen? Bregueten har väl en vridring tex? Har även ett gammalt B-uhr med liknande ring och den är också vridbar.
Satan så braSmet ut genom att ursäkta att jag måste till apoteket och plockade upp denna läcker tavla. Känns som lite mellan c60 och c65 vilket verkar logiskt.
Smet ut genom att ursäkta att jag måste till apoteket och plockade upp denna läcker tavla. Känns som lite mellan c60 och c65 vilket verkar logiskt.
Underbar den där! Stort grattisSmet ut genom att ursäkta att jag måste till apoteket och plockade upp denna läcker tavla. Känns som lite mellan c60 och c65 vilket verkar logiskt.
Snyggt!! Den där vill man se många bilder på! Ös på!Smet ut genom att ursäkta att jag måste till apoteket och plockade upp denna läcker tavla. Känns som lite mellan c60 och c65 vilket verkar logiskt.
Se snygg den är!Smet ut genom att ursäkta att jag måste till apoteket och plockade upp denna läcker tavla. Känns som lite mellan c60 och c65 vilket verkar logiskt.
Skulle man kunna få några fler bilder + REF på den?Ny klocka
Snacka om affordable, 38mm, 50m vattenresistens, seiko verk, field watch, 500kr
Lite halv kassa bilder men ref är iallfall RXN79DX9 köpt från klockgiganntenSkulle man kunna få några fler bilder + REF på den?
För mig ser det lite "trångt" ut på tavlan. Tror att jag skulle önska lite mindre text också. Hur skulle det se ut utan "type 2 aviator"? I övrigt tycker jag att det ser bra ut. Ska bli roligt att se en "riktig".Gjorde en Telemeter av kommande pilotchronon. Är detta bättre eller sämre? Själv diggar jag det.
Jag tackar och bockar!Lite halv kassa bilder men ref är iallfall RXN79DX9 köpt från klockgigannten
Jaha!? Håller du redan fredag alltså?Öl och blå 1521a en onsdag!? Nej nu har jag sett allt...
Det är ju lill-lördag folket! Jag är redo för lill-lördagsbytenLördagsrensning är här!
Men först en liten TB från Squalepassarounden, alltså har blivit en riktig keeper
Alltså passarounden med Squale öppnade verkligen upp "en helt ny värld"! Sjukt tacksam över möjligheten jag fick, sedan var pluset att man även vann klockan. Tycker vi ska fixa en ny passaround, kan själv vara med i att arrangera det om det finns intresse i tråden!
DET SOM SKA BORT:
Zodiac Speed Dragon - ZO5502
Gröna Vostoken "Den gröna jägarn"
Dior TT-tank
Longines Le Grande Classique - L4.635.2
Junghans Quartz
Tack än en gång KS och denna tråd för en fantastisk gemenskap!
Haha, om det ändå vore så väl!Jaha!? Håller du redan fredag alltså?
Hmm denna var väll trevlig? Quartz med och 94£
Tack även till dig för feedback!För mig ser det lite "trångt" ut på tavlan. Tror att jag skulle önska lite mindre text också. Hur skulle det se ut utan "type 2 aviator"? I övrigt tycker jag att det ser bra ut. Ska bli roligt att se en "riktig".
Avi 8 hemsida, iof moms på det sen men ändåVar då?