• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

wtf.gif

Det är ju bara att erkänna att du inte är man nog för vitt band. 🤷 Riktiga män har vitt gummi och vita Speedos.
PSX_20210919_115206.jpg
PSX_20210914_125528.jpg
PSX_20210727_154408.jpg
PSX_20200708_163450.jpg
PSX_20200424_181316.jpg
PSX_20210821_102630.jpg

IMG_0694 (1).jpg

Du glömde lägga upp bilden med vita speedos..😆

God mikromorgon!
Mikro-Squalen idag.
Dag 4 i behålla eller ej...
Älskar den mörk gröna vridringen, orange timmvisaren, tavlan, bra antireflex på glaset, och mikrologgan så klart.
Sen projektet i sig. Underbart roligt att få vara med på det.
Är det två år sen nu?
Tycker tyvärr boetten i sig är rätt så tråkig 😱 så det lutar lite åt att den är på väg ut.

Kanske bara en tillfällig sinnesförvirring?
Får ta en mugg kaffe och tänka till lite.

20211125_054745.jpg

God morgon! Perfekt morgon att vara uppe tidigt och cykla innan plogbilen hunnit ut..
98975F3E-B468-4150-AE73-3BCDB7818547.jpeg
72017A59-72D9-4741-85DE-E2494644492D.jpeg
Respekt.

Du borde kanske ha en sån här?
N0.jpeg
Namnlö.jpeg

Micro - check
Affordable- mja

Respekt.

N0.jpeg
Namnlö.jpeg

Micro - check
Affordable- mja

Alternativt hämta hem skotern och starta upp 🤔

Respekt.

N0.jpeg
Namnlö.jpeg

Micro - check
Affordable- mja

Snygg klocka men: den har ju ett off the shelf Kenissi-verk, det kan ju inte vara bra! Eller hur var det nu med inomhus- och utomhus-tillverkning 🤪

Är det mycket för tajt om du sätter det på läget du upplever som för litet? Om det inte skiljer så mycket så kanske bandet töjer sig en aning vid användning?

Annars går det ju även att förstora det hålet en aning om du inte känner att du vill göra ett till mellan två befintliga.

Jo, också en möjlig lösning, men om jag hittar ett spänne som har 2-3 mm större gap så löser det sej utan åverkan... annars går vi vidare med nån av era förslag 👍

Okej, du kom på mig. Jag gjorde det! Jag dödade tomten! 🎅

Vet tyvärr inte vilken batch det blir än men jag var rätt snabb så sannolikt fösta. håller tummarna för det i alla fall! 😊
Ok. Jag var inte lika snabb så jag är inställd på att vänta men hoppas så klart på batch 1. Valde att köpa utan länk för att det fortfarande fanns kvar enligt hemsidan. Hoppas kunna köpa till länken ändå. Jag såg en som frågade om just det på IG och fick svaret att det skulle gå att lösa. En nackdel om det blir batch 1 är att jag kanske måste stå över en annan pre order. 😊

Ok. Jag var inte lika snabb så jag är inställd på att vänta men hoppas så klart på batch 1. Valde att köpa utan länk för att det fortfarande fanns kvar enligt hemsidan. Hoppas kunna köpa till länken ändå. Jag såg en som frågade om just det på IG och fick svaret att det skulle gå att lösa. En nackdel om det blir batch 1 är att jag kanske måste stå över en annan pre order. 😊
Ska bli väldigt kul att få den på armen i alla fall, årets släpp enligt mig! 👌Bra att man kunde komplettera med länken i alla fall. Sa de något om vad de säljer länken löst för?

Tillbaka
Topp