![]()
Det är ju bara att erkänna att du inte är man nog för vitt band.Riktiga män har vitt gummi och vita Speedos.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Du glömde lägga upp bilden med vita speedos..
![Grinning squinting face :laughing: 😆](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f606.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Det är ju bara att erkänna att du inte är man nog för vitt band.Riktiga män har vitt gummi och vita Speedos.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Respekt.God morgon! Perfekt morgon att vara uppe tidigt och cykla innan plogbilen hunnit ut..
![]()
![]()
Don't force it...Du glömde lägga upp bilden med vita speedos..![]()
Alternativt hämta hem skotern och starta uppRespekt.
Du borde kanske ha en sån här?
![]()
![]()
Micro - check
Affordable- mja
![]()
Adventure Neverest Night Sight 40mm DLC Watch » NORQAIN
The 40mm automatic-winding NORQAIN NEVEREST Night Sight 40mm DLC has a bold dial that emits a green glow in the dark thanks to powerful X1 Super-LumiNova, which is 60% stronger than standard Super-LumiNova. In the light of day, the black numerals at 12, 3, 6 and 9 o’clock stand out against a...www.norqain.com
Det var du som hann före mig- dig rackare!Den här var ju trevlig
![]()
Snygg klocka men: den har ju ett off the shelf Kenissi-verk, det kan ju inte vara bra! Eller hur var det nu med inomhus- och utomhus-tillverkningRespekt.
Du borde kanske ha en sån här?
![]()
![]()
Micro - check
Affordable- mja
![]()
Adventure Neverest Night Sight 40mm DLC Watch » NORQAIN
The 40mm automatic-winding NORQAIN NEVEREST Night Sight 40mm DLC has a bold dial that emits a green glow in the dark thanks to powerful X1 Super-LumiNova, which is 60% stronger than standard Super-LumiNova. In the light of day, the black numerals at 12, 3, 6 and 9 o’clock stand out against a...www.norqain.com
HahaSnygg klocka men: den har ju ett off the shelf Kenissi-verk, det kan ju inte vara bra! Eller hur var det nu med inomhus- och utomhus-tillverkning![]()
Bara att göra ett extrahål om du har en håltagare, blir perfaÄven jag har idag fått ett band från mästarnas mästare a.k.a. @SpaceAce
![]()
![]()
Hamnar tyvärr lite mellan hål på tilltänkt klocka... ska se om man kan byta till ett lite större eller mindre spänne kanske...
Bara att göra ett extrahål om du har en håltagare, blir perfa.
![]()
Jo... men skulle helst inte paja ett så fint band.
Ska testa å byta spännet till ett längre först.
(jo alla på den här tråden)Har du en håltagare och någorlunda avstånd mellan originalhålen så pajar du väl inget band pga ett extrahål?
Ingen i hela världen kommer att märka det.
Jo men vi tas inte på något större allvar ändå så...(jo alla på den här tråden)
Har du en håltagare och någorlunda avstånd mellan originalhålen så pajar du väl inget band pga ett extrahål?
Ingen i hela världen kommer att märka det.
Förmodligen ingen som räknar mm mellan hålen på ett band, väldigt svårt att se och särskilt när folk inte ens ser vad man har för klocka överhuvudtaget så...är väl möjligen det där med avståndet mellan befintliga hål....
Är det mycket för tajt om du sätter det på läget du upplever som för litet? Om det inte skiljer så mycket så kanske bandet töjer sig en aning vid användning?är väl möjligen det där med avståndet mellan befintliga hål....
Är det mycket för tajt om du sätter det på läget du upplever som för litet? Om det inte skiljer så mycket så kanske bandet töjer sig en aning vid användning?
Annars går det ju även att förstora det hålet en aning om du inte känner att du vill göra ett till mellan två befintliga.
Känns lite blair watch project med blodstänk på jackan, död skog och märkligt ljus.Världens sämsta bild och skitig jacka men det ska i alla fall föreställa en Aquadive och juleljus!
![]()
Okej, du kom på mig. Jag gjorde det! Jag dödade tomten!Känns lite blair watch project med blodstänk på jackan, död skog och märkligt ljus.
Har du förresten koll på hur man vet vilken Aquastar batch det blir?
Ok. Jag var inte lika snabb så jag är inställd på att vänta men hoppas så klart på batch 1. Valde att köpa utan länk för att det fortfarande fanns kvar enligt hemsidan. Hoppas kunna köpa till länken ändå. Jag såg en som frågade om just det på IG och fick svaret att det skulle gå att lösa. En nackdel om det blir batch 1 är att jag kanske måste stå över en annan pre order.Okej, du kom på mig. Jag gjorde det! Jag dödade tomten!
Vet tyvärr inte vilken batch det blir än men jag var rätt snabb så sannolikt fösta. håller tummarna för det i alla fall!![]()
Ska bli väldigt kul att få den på armen i alla fall, årets släpp enligt mig!Ok. Jag var inte lika snabb så jag är inställd på att vänta men hoppas så klart på batch 1. Valde att köpa utan länk för att det fortfarande fanns kvar enligt hemsidan. Hoppas kunna köpa till länken ändå. Jag såg en som frågade om just det på IG och fick svaret att det skulle gå att lösa. En nackdel om det blir batch 1 är att jag kanske måste stå över en annan pre order.![]()