Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låter som mitt exHämtade ut denna idag, den är tjock men grym
@Von @MaBr @Nicke75 m.fl.Vi måste prata om det här med vita band på klockor. Är det verkligen så snyggt? Många här verkar gilla det och det är helt ok för mig men... när jag ser en klocka med vitt band ser det ut så här i mitt huvud. Vrålsnygga kokskanoter iofs men vilka kläder ska man matcha med? Jag känner mig inte bekväm i vare sig vit kostym, tracksuit, tangaspeedos, cape eller taxikeps.
Vi måste prata om det här med vita band på klockor. Är det verkligen så snyggt? Många här verkar gilla det och det är helt ok för mig men... när jag ser en klocka med vitt band ser det ut så här i mitt huvud. Vrålsnygga kokskanoter iofs men vilka kläder ska man matcha med? Jag känner mig inte bekväm i vare sig vit kostym, tracksuit, tangaspeedos, cape eller taxikeps.
Sjukt fin, då borde den klara att stoppas ner djupt i ett mjukt kuvert till mig när som helst när du vill sälja underbar klocka!Aquastar 60 Jean Richard!
Första klockan ner i Marianergraven!
Många som gillar orange ochså!Vi måste prata om det här med vita band på klockor. Är det verkligen så snyggt? Många här verkar gilla det och det är helt ok för mig men... när jag ser en klocka med vitt band ser det ut så här i mitt huvud. Vrålsnygga kokskanoter iofs men vilka kläder ska man matcha med? Jag känner mig inte bekväm i vare sig vit kostym, tracksuit, tangaspeedos, cape eller taxikeps.
Pocketskottet på Maticen var fint, det måste jag medge.Håller med. Hemskt!
Belaja Smert.Vi måste prata om det här med vita band på klockor. Är det verkligen så snyggt? Många här verkar gilla det och det är helt ok för mig men... när jag ser en klocka med vitt band ser det ut så här i mitt huvud. Vrålsnygga kokskanoter iofs men vilka kläder ska man matcha med? Jag känner mig inte bekväm i vare sig vit kostym, tracksuit, tangaspeedos, cape eller taxikeps.
Hahaha, kokskanoter, den va ny för migVi måste prata om det här med vita band på klockor. Är det verkligen så snyggt? Många här verkar gilla det och det är helt ok för mig men... när jag ser en klocka med vitt band ser det ut så här i mitt huvud. Vrålsnygga kokskanoter iofs men vilka kläder ska man matcha med? Jag känner mig inte bekväm i vare sig vit kostym, tracksuit, tangaspeedos, cape eller taxikeps.
Inte jag heller, men med vit eller orange tropic på en snygg klocka så är jag kungVi måste prata om det här med vita band på klockor. Är det verkligen så snyggt? Många här verkar gilla det och det är helt ok för mig men... när jag ser en klocka med vitt band ser det ut så här i mitt huvud. Vrålsnygga kokskanoter iofs men vilka kläder ska man matcha med? Jag känner mig inte bekväm i vare sig vit kostym, tracksuit, tangaspeedos, cape eller taxikeps.
Lätt!Många som gillar orange ochså!
Matcha det du
Många som gillar orange ochså!
Matcha det du
Vi måste prata om det här med vita band på klockor. Är det verkligen så snyggt? Många här verkar gilla det och det är helt ok för mig men... när jag ser en klocka med vitt band ser det ut så här i mitt huvud. Vrålsnygga kokskanoter iofs men vilka kläder ska man matcha med? Jag känner mig inte bekväm i vare sig vit kostym, tracksuit, tangaspeedos, cape eller taxikeps.
Ungefär som jag känner med mesh då, har ingen riddarrustning att matcha med.Vi måste prata om det här med vita band på klockor. Är det verkligen så snyggt? Många här verkar gilla det och det är helt ok för mig men... när jag ser en klocka med vitt band ser det ut så här i mitt huvud. Vrålsnygga kokskanoter iofs men vilka kläder ska man matcha med? Jag känner mig inte bekväm i vare sig vit kostym, tracksuit, tangaspeedos, cape eller taxikeps.
Cape är ett plagg man bär alldeles för sällan. Dags att ändra på det.Vi måste prata om det här med vita band på klockor. Är det verkligen så snyggt? Många här verkar gilla det och det är helt ok för mig men... när jag ser en klocka med vitt band ser det ut så här i mitt huvud. Vrålsnygga kokskanoter iofs men vilka kläder ska man matcha med? Jag känner mig inte bekväm i vare sig vit kostym, tracksuit, tangaspeedos, cape eller taxikeps.
Meeen vad står det på bandet egentligen, "Juppsala är O-ball"? Så schysst med orange kontrast till grön/khakiÄven jag har idag fått ett band från mästarnas mästare a.k.a. @SpaceAce
Hamnar tyvärr lite mellan hål på tilltänkt klocka... ska se om man kan byta till ett lite större eller mindre spänne kanske...
Meeen vad står det på bandet egentligen, "Juppsala är O-ball"? Så schysst med orange kontrast till grön/khaki