Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nån som har nåt fränt och sälja idag..gärna med maxad lume![]()
Zelos Mako kanske?Nån som har nåt fränt och sälja idag..gärna med maxad lume![]()
Gillar original-länken på den. Letar lite löst efter precis en sådan (sna411 m länk), så ställer mig i köDagens klocka som sitter på armen.
![]()
![]()
Du får gärna stå i köGillar original-länken på den. Letar lite löst efter precis en sådan (sna411 m länk), så ställer mig i kö
Det finns ju nya på CREATION: https://www.creationwatches.com/pro...h-sna411-sna411p1-sna411p-mens-watch-906.htmlGillar original-länken på den. Letar lite löst efter precis en sådan (sna411 m länk), så ställer mig i kö
Det undrades just vart du tagit vägen..?!?oh no, nightmares again...![]()
Bra start!Mitt första inlägg här på forumet får bli en bild på min Serica 5303.
![]()
Grymma dom därBig on Japan. Perfekt lördagsklocka när man behöver stressa av. Visarna är samma färg som urtavlan så det finns knappt en chans att man ser man vad klockan är. Det är bara att slappna av och sluta bry sig
![]()
Den gröna är nog finast. Känns som man kan se visarna på den medGrymma dom där
![]()
Avslutar byteslördag… Ingen med en trevlig Serica som vill testa…. ?
öppen för annat också såklart
![]()