• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Skakade igång Hemeln en stund på kvällskvisten. Lite synd den inte får så mycket handledstid längre, men jag vägrar göra mig av med den.

190BFFB9-7CA2-41A5-84A3-90E281E3C87A.jpeg
53921568-45A0-4549-82C7-BC52AAB32E2A.jpeg
AB366202-D37E-4950-8C06-BFD22624C76C.jpeg

Senast ändrad:
Jomenvisst, jag funderar mer på utifall det finns någon som har något positivt alls att säga om den 😃
Kundrecensionerna verkar överlag vara positiva iaf. Anders Hultqvist ger t ex 5 stjärnor i betyg trots dåligt armband och att klockan förpassats till en låda.

Skämt åsido så har jag ingen aning om hur deras klockor är, men prislappen verkar ju human så man blir ju inte utfattig av att testa.

Screenshot_20211212_125232_com.android.chrome.jpg

Formex verkar vara stekhett f.n, @Nilas har banat väg som den influencer av rang han är 😎
Kul med utbytbar vridring även om det kanske inte är något nytt fenomen.
2200.9.6392.910_styled__40198.1639013378.png

2200.9.6392.100_styled__82193.1639013378.png

Ja det känns som det går spikrakt uppåt för deras del, inte konstigt heller om man ser till finish och kvalitetskänsla på grejerna 👍.

Ja det känns som det går spikrakt uppåt för deras del, inte konstigt heller om man ser till finish och kvalitetskänsla på grejerna 👍.
Jag tror dig, ser jäkligt bra ut helt klart. Går igång på smådetaljer som datumrutan och datumskivan, visarna ser grymt koola ut också. Vill haaa!
Vad får man för liknande peng i trökiga klockaffären liksom? 🤔

Jag tror dig, ser jäkligt bra ut helt klart. Går igång på smådetaljer som datumrutan och datumskivan, visarna ser grymt koola ut också. Vill haaa!
Vad får man för liknande peng i trökiga klockaffären liksom? 🤔
Ska man komma upp i något liknande av något märke som den breda massan känner till så räcker det nog inte med att lägga till 10' 🤔. Inte många aktörer som har t.ex äkta COSC-certifierat eller någon annan av deras trevliga lösningar för runt 12'-13'.
Det jag kan komma på i mikrosegmentet som är någorlunda jämförbart finishmässigt det skulle nog vara Monta men dom är svårslagna i mitt tycke 👍.

Tillbaka
Topp