Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltid bra att ha ett lager men dom ligger ju i UK. Måste väl finnas någon handlare i Sverige tänker jag?Behöver du många?
Jag har en hel del...
annars säljer watchgecko 20-pack
-10 % va?
Kolla här:Alltid bra att ha ett lager men dom ligger ju i UK. Måste väl finnas någon handlare i Sverige tänker jag?
Nice, finns både 1,8 och 2 mm. I like, har vi nån KS rabattkod där eller?Kolla här:
BANDSTIFT Archives - Watchwear.se
watchwear.se
KS15 tror jag det ärNice, finns både 1,8 och 2 mm. I like, har vi nån KS rabattkod där eller?
Tackar!ska ge 15 % rabatt, är det fel så fråga @Feskarn
Nice, finns både 1,8 och 2 mm. I like, har vi nån KS rabattkod där eller?
Håller med om visarna.Jag har tittat på den där några gånger och funderat lite på vad det är som gör den så ratad. Det grundläggande formspråket och urtavlans struktur tilltalar mig verkligen. Samtidigt känns det för mig som att dels visarna känns lite malplacerade, dels att den är lite stor med sina 41mm bred och 12mm höjd. Samma principer i kanske 37x9mm och jag hade varit mycket mer intresserad
Rörande storleken så är ju du en vuxen man och bär säkert upp den utan problem
Så länge du inte kallar dig förtidsgubbe så är det helt ok. Det är mitt trademarkVarför fick jag just känslan av att du kallade mig tjock?
Det är helt OK, jag är faktiskt fet, trött och medelålders.
Varför fick jag just känslan av att du kallade mig tjock?
Det är helt OK, jag är faktiskt fet, trött och medelålders.
Granat i lunchlåda.Besviken över att ingen föreslår trådens nationalrätt.
Jag har tittat på den där några gånger och funderat lite på vad det är som gör den så ratad. Det grundläggande formspråket och urtavlans struktur tilltalar mig verkligen. Samtidigt känns det för mig som att dels visarna känns lite malplacerade, dels att den är lite stor med sina 41mm bred och 12mm höjd. Samma principer i kanske 37x9mm och jag hade varit mycket mer intresserad
Äh, jag tycker den är ball. Påminner om min TimexGod morgon alla mikrovänner
Då blev det äntligen fredag (för oss som inte tycker alla dagar har lika värde)
Bär dagen till ära min mest osäljbara klocka nånsin.
I morgon får den uppleva sin heads-up nummer 28 typ
Reverie vet hur det är att vara oönskad
Clark Griswold! Passar en gammal päronjävel som duKom ett paket med en Safarnie idag fick bli ett Barton på.
Haha, du är väl en riktig muntergök du! Ja, det får man säga! "The night of the living dead Italian guy in white Speedos" aka "The return of @Waldorf's watchmaker" är det inspirerat av.Är van vid svarta fredagar så gör dig icke besvär för min skull Fasen va flott band, nästan lite skräcktema över det hela
Ser det klart och tydligt nuHaha, du är väl en riktig muntergök du! Ja, det får man säga! "The night of the living dead Italian guy in white Speedos" aka "The return of @Waldorf's watchmaker" är det inspirerat av.
Så, har först varit ute med hunden i en timme i snöstormen men nu är det ordning på torpet! Skål @TerryTee och alla andra goa trådvänner!Så toolig
Bra där, ordningen återställd!Så, har först varit ute med hunden i en timme i snöstormen men nu är det ordning på torpet! Skål @TerryTee och alla andra goa trådvänner!