Herr Gås
Banned
Ja vad var det? Allt under 44mm är damklockor va?
Allt större än en SKX är alldeles för stort.47 tror jag det var
Hur många gånger skall vi behöva ta det här??!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja vad var det? Allt under 44mm är damklockor va?
Allt större än en SKX är alldeles för stort.47 tror jag det var
Ja, 40,5 funkar ju helt klart med vridning! Den är jäkligt bra med gul tavla!I titan klarar du 40,5 mm...
OceanX kanske? Kan hittas närmare 3..Lite sugen på ny dykare i lägre prisklassen. Max 3’
Vad ska man satsa på?
Up for grabs/bytes?I titan klarar du 40,5 mm...
Den där är bra!
Up for grabs/bytes?
Länk också..... Lockande!Jo... lådan svämmar över, så främst säljes då.... fullset med länk och gummi
Ojojoj, nu skulle man varit stadd i kassan!Jo... lådan svämmar över, så främst säljes då.... fullset med länk och gummi
Orange?Där kom första paketet
Orange?
Såklart
Supersnygg irl. Svårt att fånga på bild faktiskt
I lite olika ljus och vinklar
Förbannat trevlig! Stort grattis till den! CW kan sina klockor minsann..Såklart
Supersnygg irl. Svårt att fånga på bild faktiskt
I lite olika ljus och vinklar
Bästa vinkeln, rycker till lite i baguetten faktisktBoetten i profil ❤
Bästa vinkeln, rycker till lite i baguetten faktiskt
Ingen ros utan ris, kan inte låta bli att störa mig på tavelskruvarna, borde finnas tio bättre och snyggare sätt att fästa den, eller?
En petitess i sammanhanget...och som vanligt säkert bara jag
Exakt! Så tröttsamt att ingen förstår att allt större än Skx är alldeles för stort.Allt större än en SKX är alldeles för stort.
Hur många gånger skall vi behöva ta det här??!
Samma form som tipset Spinnaker men något mindre. Själv tycker jag det blev rätt bra med rött men jag har kommit på mig själv att snubbla i tankarna ibland.Spinnaker Hull Chronograph "Pine green" skulle kunna passa.
Som Samantha Fox typ? är mer åt Sabrina Salerno hållet du vet, dvs symmetriskt korrekt och vilsamt för ögat
Screw you, det är ju sexigt!
Tjusigt! Den där boettformen gör sig bra med bund. Tidstypiskt 70-tals design där Heuer Camaro är förebilden enligt mig. (Snodd bild från internet).Samma form som tipset Spinnaker men något mindre. Själv tycker jag det blev rätt bra med rött men jag har kommit på mig själv att snubbla i tankarna ibland.
Jag har minsann tittat åt det hållet. Inte gratis dock .Tjusigt! Den där boettformen gör sig bra med bund. Tidstypiskt 70-tals design där Heuer Camaro är förebilden enligt mig. (Snodd bild från internet).
Inte den boetten vi egentligen vill se. PING @Björn Boett langa bild i profil nuuuuBoetten i profil ❤
Samma här!Jag har minsann tittat åt det hållet. Inte gratis dock .
Herre min skapare, vilken stekare1:a unboxingen av 2 idag.. Bling bling!
1:a unboxingen av 2 idag.. Bling bling!
Unboxing no. 2. Dirrrrenzo!
Jäklar vilken finish @Nilas ! Länken är nog bland det skönaste jag provat!
Det är det verkligen! Rent av mycket vacker!Whooosaa ! Ser bra ut. Det är en fantastisk pjäs .