Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej kör 40.Den är kalasfin! Men du kör 42an, visst? Blir lite för maffig för mig dessvärre.
Såklart det jag vill ha ska bli dyrare! Story of my life
Den ser fin ut, men har tappat lite sug för Seiko. Men kanske ska åka och testa den.
Hade ju en tidigare, rosa. Den slog faktiskt betydligt högre än kostnaden!
Den är ju bara 46,5 LL så bärs nätt.I titan klarar du 40,5 mm...
Tror 38an kostar lite mer pga urverk osv med betoning på tror. Inga koder mig veterligen men regelbundna reor under storhelger
Har för mig @Schned har 38an som han är/var nöjd med?
Inte än. Blev så förtjust i länken så kör den ett tag först..Ah, @Nilas keeper Ser fantastisk fin ut på bilderna, testat det sexiga vita gummit på?
Det gör du rätt i, bra köp och grattis till den!Inte än. Blev så förtjust i länken så kör den ett tag först..
Näcken idag med
@KandreasF har väl fortfarande första 42 platserna i kön 43 är din helt klartKör på med den varje dag tills du tröttnar.
Sen skickar du PM till mej
Det finns en svart no date på k&s om du eller någon annan är sugen.Kör på med den varje dag tills du tröttnar.
Sen skickar du PM till mej
Det finns en svart no date på k&s om du eller någon annan är sugen.
Avslutad - NTH Näcken sista prisjusteringen!!
Hej! Nytt ska in och då får denna skönhet tyvärr lämna. NTH Näcken modern black no date Mint condition, Fullset med garanti. skön klocka på 40 mm och 11.5 tjock 300 meter WR Lumen är brutalt bra! 4200 kr 3900 kr 3500 kr!! inkl fraktklocksnack.se
Grattis! Den ser grym ut. Hur är läsbarheten? Är det ngn lume? Var själv sugen på den men var orolig för läsbarheten.Fångsten från rean kom igår! Kul klocka men behöver byta bandet. Det röda matchar inte visaren och upplevs rödorange i vissa ljus. Hur tänkte de där?
Vad innebär 96? 69-boetten har man ju hört talas om...Dag #2 denna vecka blev det Squale FF96 50 Atmos
Vågat med en Abyss! Vad tycker du om den så här långt?Fångsten från rean kom igår! Kul klocka men behöver byta bandet. Det röda matchar inte visaren och upplevs rödorange i vissa ljus. Hur tänkte de där?
Inte riktigt sammaVad innebär 96? 69-boetten har man ju hört talas om...
Vågat med en Abyss! Vad tycker du om den så här långt?
Det tar såklart någon sekund extra att avläsa tiden jämfört mot en klocka med bättre kontraster, men tycker ändå att det funkar bra Det finns lume men den är inget man skriver hem omGrattis! Den ser grym ut. Hur är läsbarheten? Är det ngn lume? Var själv sugen på den men var orolig för läsbarheten.
Jag gillar den hittills, bortsett från bandet, men det är ju ett enkelt bekymmer att lösa. C60-boetten är ju som bekant helt underbar. Är glad att just denna modell görs i 42mm faktiskt, eftersom den är svart och därför upplevs aningen mindre.Vad innebär 96? 69-boetten har man ju hört talas om...
Vågat med en Abyss! Vad tycker du om den så här långt?
Om du behöver barnvakt så har jag en del tid över just nu