• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

sorry @Von för oavsiktlig taggning. Jag kodar alltid om allt från tfn 😂

Mumsig blå tavla på den där. Jag saknar min no-date när jag ser den där.
C4E2781E-E396-4EFE-8CA3-11A1195F5F5E.jpeg
Det där är den ultimata enligt mig!
Ja förutom att den inte har någon länk då men otroligt bra på Rios canvas så den är förlåten 😂
 
...särskilt det där med att vresa på benen, typiskt gshockare (och så har de alltid smala spaghettiarmar som @HSK ) 🤭
Favorit i repris! Spände åt den extra hårt för eran skull så ni fick lite mer flärp att njuta av! 😎

20200729_101815.jpg


Jag och min mikropenis sitter faktiskt här med näven i byxfickan och känner oss djupt kränkta av fördomarna som florerar kring oss Shockisar! ✊👖
 
Och där kom han skjuten ur en kanon, Tack igen @Derix 👍🏼

Det är en modifikation-frankenstein-kalla-det-vad-du-vill, har vi inte haft den diskussionen tusen ggr redan?
Vad menar du? Man har alltså gjort en kopia på en boett och stoppat i Seiko-delar för att det ska se ut som en Seiko mm200? Så en fake då? Får man posta fake här nu?
 
Vad menar du? Man har alltså gjort en kopia på en boett och stoppat i Seiko-delar för att det ska se ut som en Seiko mm200? Så en fake då? Får man posta fake här nu?
Tycker mer det ser ut som en mm300?
Ta det med dina kompisar på Seiko istället, modifierade Seikos är inget nytt fenomen och har inget med fake att göra och det vet du. Inte alla som vill ha trista snedbyggda fabriksseikos på armen 🤷
 
Tillbaka
Topp