• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

FBD9B903-11C2-4738-BAB8-E7857862FCF8.jpeg

Grattis till en fin pjäs 👍. Du skulle bara veta hur jag har svurit för att få till passformen på dom ändlänkarna 😅. Solida grejer och en grym kombo blev det till slut 👍.
 
Tack! En lupp hade nog varit smart ja😊
Har rekommenderat en bra arbetsbelysning förr, har typ en enkel sån här med inbyggd förstoring som är superpraktisk. Går såklart bra med vanligt förstoringsglas whatever också men gött att ha båda händerna fria 🙂
 
Vad tycker ni om de här:
BLACK+DIAL-A_SD.jpg


Är den för liten tro... 36*41 mm
Integrerade länken borde väl hjälpa till... eller?
 
Vad tycker ni om de här:
BLACK+DIAL-A_SD.jpg


Är den för liten tro... 36*41 mm
Integrerade länken borde väl hjälpa till... eller?
Kul klockor! Kan mycket väl tänka mig en. Smolket i bägaren är väl datumplaceringen, men det kanske funkar eftersom den är så space:ad ändå :)
 
Typ noll överhäng... Men med en G-shock kommer man typ undan med det! Saknar en i samlingen för tillfället.....:eek:
Inget överhäng och sjukt bekväm pga "vingarna" på undersidan av bandet som är perfekt formade efter armen. Sen är ju G-shock stora, det är ju halva grejen. (Den andra delen är alla funktioner som man ALDRIG använder. 😅). Alla behöver ha minst en G-shock i samlingen!
 
Vad tycker ni om de här:
BLACK+DIAL-A_SD.jpg


Är den för liten tro... 36*41 mm
Integrerade länken borde väl hjälpa till... eller?
För liten och fylledatum! 🤬
 
Inget överhäng och sjukt bekväm pga "vingarna" på undersidan av bandet som är perfekt formade efter armen. Sen är ju G-shock stora, det är ju halva grejen. (Den andra delen är alla funktioner som man ALDRIG använder. 😅). Alla behöver ha minst en G-shock i samlingen!

jag äger bara klockor från Casio just nu, varav 4st G-shock. Mina är från mindre square eller Calculator till stora king. Mudmaster vill jag gärna addera med men nog 2000 så småningom 😎
 
Tillbaka
Topp