Grattis till en fin pjäs . Du skulle bara veta hur jag har svurit för att få till passformen på dom ändlänkarna . Solida grejer och en grym kombo blev det till slut .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det presidentlänk från Watchgeko?
Har absolut ingen aning. Pingar in @NilasÄr det presidentlänk från Watchgeko?
Är det presidentlänk från Watchgeko?
Har absolut ingen aning. Pingar in @Nilas
Tack skall kika på den, funderar eventuellt att sätta det på min pastel blåa Seaforth eller Ginault oyster.Nej, jag har bestämt för mig att det är en presidentlänk med solida ändlänkar från Cousins UK. Ingen dyr premiumlänk men helt klart ok ändå. Kom på att jag hade den liggandes hemma och sen fram med Dremel och en låda med svordomar .
Bra belysning och lupp är dina bästa vänner, aldrig ge upp! Hur snyggt som helst juVostok med fuskdelar på
Insåg att det krävs betablockerare och nya läsglasögon om jag ska ha en chans att få dit sekundvisaren...
Tack! En lupp hade nog varit smart jaBra belysning och lupp är dina bästa vänner, aldrig ge upp! Hur snyggt som helst ju
Har rekommenderat en bra arbetsbelysning förr, har typ en enkel sån här med inbyggd förstoring som är superpraktisk. Går såklart bra med vanligt förstoringsglas whatever också men gött att ha båda händerna friaTack! En lupp hade nog varit smart ja
Typ noll överhäng... Men med en G-shock kommer man typ undan med det! Saknar en i samlingen för tillfället.....Nu förstår jag inte alls vad du menar... 59,5mm G-shock för inspiration!
En tillKom en CW till.
Skickades från CW i går efter lunch.
Flög raka vägen under radarn och kom till Simrishamn idag kl 11:35
Dhl ❤
Kul klockor! Kan mycket väl tänka mig en. Smolket i bägaren är väl datumplaceringen, men det kanske funkar eftersom den är så space:ad ändåVad tycker ni om de här:
Metric - Green Dial — Brew Watch Co.
Sign-up below to be notified ↴ SPECIFICATIONS CASE DIAMETER: 36MM x 41.5MM CASE THICKNESS: 10.75MM LUG WIDTH: 20MM CRYSTAL: SAPPHIRE GLASS CASE MATERIAL: STAINLESS STEEL 316L CASEBACK: STAINLESS STEEL 316L BAND: 20MM, STAINLESS STEEL, BRUSHED + POLISHED BUCKLE:: FOLDING CLASP, Mwww.brew-watches.comMetric - Retro Dial
METRIC CHRONOGRAPH:Offering a classic - compact style with its 1970s style case. Blended steel and contrasting brushed components give this watch its industrial styling and clarity. Above all else, the 36mm size makes this watch distinctive to its era while making it comfortable and wearable for...www.brew-watches.com
Är den för liten tro... 36*41 mm
Integrerade länken borde väl hjälpa till... eller?
Inget överhäng och sjukt bekväm pga "vingarna" på undersidan av bandet som är perfekt formade efter armen. Sen är ju G-shock stora, det är ju halva grejen. (Den andra delen är alla funktioner som man ALDRIG använder. ). Alla behöver ha minst en G-shock i samlingen!Typ noll överhäng... Men med en G-shock kommer man typ undan med det! Saknar en i samlingen för tillfället.....
Min lilla ”samling”. Har försökt ligga nere vid tre stycken de senaste åren och fyra känns som en för mycket då jag dessutom
använder G-shockar och Garmin mer än mina riktiga klockor. Samtidigt är jag mycket nöjd.
För liten och fylledatum!Vad tycker ni om de här:
Metric - Green Dial — Brew Watch Co.
Sign-up below to be notified ↴ SPECIFICATIONS CASE DIAMETER: 36MM x 41.5MM CASE THICKNESS: 10.75MM LUG WIDTH: 20MM CRYSTAL: SAPPHIRE GLASS CASE MATERIAL: STAINLESS STEEL 316L CASEBACK: STAINLESS STEEL 316L BAND: 20MM, STAINLESS STEEL, BRUSHED + POLISHED BUCKLE:: FOLDING CLASP, Mwww.brew-watches.comMetric - Retro Dial
METRIC CHRONOGRAPH:Offering a classic - compact style with its 1970s style case. Blended steel and contrasting brushed components give this watch its industrial styling and clarity. Above all else, the 36mm size makes this watch distinctive to its era while making it comfortable and wearable for...www.brew-watches.com
Är den för liten tro... 36*41 mm
Integrerade länken borde väl hjälpa till... eller?
Inget överhäng och sjukt bekväm pga "vingarna" på undersidan av bandet som är perfekt formade efter armen. Sen är ju G-shock stora, det är ju halva grejen. (Den andra delen är alla funktioner som man ALDRIG använder. ). Alla behöver ha minst en G-shock i samlingen!
En grym samling! Helt i min smak. Får du för dig att flippa någon av dessa så är det bara att höra av sigMin lilla ”samling”. Har försökt ligga nere vid tre stycken de senaste åren och fyra känns som en för mycket då jag dessutom
använder G-shockar och Garmin mer än mina riktiga klockor. Samtidigt är jag mycket nöjd.