Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aj...
Trodde Isofrane var kvalitet.
Skrivbordsdykande måste vara mera påfrestande än man tror
Ajajaj! Hur gammalt är det där bandet egentligen? Ser bra slitet ut och ser även ut som att nästa keeper har rätt mycket torr-sprickor i sig. Det är för övrigt nackdelen med naturgummi istället för silikon där det senare inte torkar ut på samma sätt. Köp nya keepers om bandet är okej.Aj...
Jag körde med dremel när jag fixade en länk till duronJodå. Lyckades få 2 fina prickar på ena bandhornet så..
Nytt försök när jag orkar hämta bättre verktyg.
Det ska gå att köpa separata keepers tror jag...
Men kanske lika bra att byta till ett kvalitetsband från Borealis istället
Ajajaj! Hur gammalt är det där bandet egentligen? Ser bra slitet ut och ser även ut som att nästa keeper har rätt mycket torr-sprickor i sig. Det är för övrigt nackdelen med naturgummi istället för silikon där det senare inte torkar ut på samma sätt. Köp nya keepers om bandet är okej.
https://shop.synchronwatches.com/product/set-of-isofrane-strap-keepers/
Oj, märkligt att det har torkat på så kort tid om det inte har utsatts för extremt mycket saltvatten och UV-ljus. Köp orangea keepers istället, det blir piffigt!Borde inta vara mer än 4-5 år gammalt men har såklart varit med om en hel del (fast inte med mig ) Syns en hel del sprickor i bandet också-
Tack för tipset, Nya keepers blir det fast den ena kvarvarande egentligen räcker till.
Jag har ju inte en meterlång flärp som vissa andra
Oj, märkligt att det har torkat på så kort tid om det inte har utsatts för extremt mycket saltvatten och UV-ljus. Köp orangea keepers istället, det blir piffigt!
Jaha ja, nu ska vi se ner på mina nudel-armar också!
Ouch… Jag kör Cuda iso, riktigt rejältAj...
Ouch… Jag kör Cuda iso, riktigt rejält
Pangbilder broder!
Maranez åker tåg. Frostigt i Fränsta.
Förvisso, men haft mitt ganska länge nu och det blir faktiskt mjukarejag har haft ett par såna... lite väl stela, eller hur?
Skicka vidare till mig nästa gång, jag tycker de är brajag har haft ett par såna... lite väl stela, eller hur?
Det skall vara ett band från mästaren ja!Tror det. Det kommer från @Glantzen
Snart på ett utlämningsställe, OVD watches UW Aequorea, svårt namn, från OVD Waatches
Det beror på vilken typ av band du är ute efter men barton elite levereras i två längder varav den kortare passar oss med smalare handleder perfekt. Lite av en dam(m)magnet men bortsett från det så är de väldigt bekväma och prisvärda.Mitt första bygge, återstår bara att hitta ett fint gummi. Någon som har tips på gummi gärna i kortare längd?